Marketup, přední česká nezávislá marketingová agentura, oznámila reorganizaci svého Client service týmu s cílem dále zlepšit služby klientům a efektivitu práce. Agentura zároveň hlásí posílení týmu hned o několik nových projektových manažerů a kampaňových specialistů.
Agentura vytvořila tři samostatné Business Units, z nichž každou vede zkušený manažer. Dále vytvořila nové pozice „strategy & insight director“ a „media buying & trading manager“, které rovněž obsadila. Tato změna přichází v době, kdy agentura posiluje své postavení na trhu a rozšiřuje své integrované kreativní a mediální služby.
Agentura Marketup, známá svými inovativními přístupy nejen v digitálním marketingu, vstoupila do roku 2024 s novou organizační strukturou Client Service týmu. Tato změna je odpovědí na rostoucí požadavky trhu a na neustálou potřebu adaptace v dynamickém marketingovém prostředí.
Původní dva týmy rozdělené na projektové manažery a kampaňové specialisty se rozrostly do té míry, že vzájemná komunikace a řízení klientských projektů nebyly efektivní. Po vzoru největších evropských nezávislých agentur vytvořil Marketup tři samostatné Business Units (dále BU). Každou z nich tvoří tým o 8 lidech složený z několika projektových manažerů, performance specialistů a brandových specialistů pod vedením „account directora“ s řadou zkušeností v daném segmentu. BU řídí projekty a rozvíjí spolupráci se svěřenými klienty v mediální oblasti a zároveň iniciuje a řídí dodávky služeb od všech dalších oddělení (strategie, výzkum, kreativa, obsah pro sociální sítě, influencer marketing, datové a technologické služby).
„V Marketupu neustále hledáme způsoby, jak zlepšit naše služby a přizpůsobit se měnícím se potřebám našich klientů. Nové uspořádání klientského servisu se již po několika týdnech ukázalo jako správný krok jak z hlediska efektivity tak z pohledu lepší úrovně péče o klienty. Zároveň nám toto řešení velmi usnadní další růst agentury – stačí pouze zvyšovat počet BU a přitom si zachováme agilitu, produktivitu a zaměření na zákazníka díky rozdělení na menší plně autonomní týmy.“ říká Miroslav Král, CEO agentury Marketup.
Vedle toho vznikly nové pozice „strategy & insight director“ a „media buying & trading manager“, které rozšiřují záběr a zkvalitňují služby agentury v přípravě brandové a mediální strategie, výzkumů, přímého nákupu médií včetně mediálních spoluprací s největšími mediálními domy a platformami u nás i v zahraničí.
Silné vedení pro každou jednotku a expertní oblast
V čele Business units stojí Tomáš Krebs, Martin Špaček a Jakub Kalmár. Mai Bebjak obsadila pozici „strategy & insight director“, Filip Zelinka pozici „media buying & trading manager“.
Tomáš Krebs, „account director“
Tomáš má více než 20 let zkušeností z retailu, telekomunikací a IT v obou překrývajících se oblastech B2C a B2B. V Marketupu řídil v posledních 3 letech digitální projekty pro největší klienty, kde efektivně uplatňoval svoji znalost e-commerce a omnichannel prostředí. Jeho tým nyní rozvíjí marketing klientů AXA Assistance, ABB, Komerční banka a řady dalších.
Martin Špaček, „account director“
Martin nastoupil do Marketupu před víc než rokem z pozice account manažera kreativní agentury Triad do role senior projekt manažera. Během svého osmiletého působení v marketingu se podílel na account managementu, vývoji kreativy a mediálním plánování v Česku i na mnoha zahraničních trzích. Zkušenosti sbíral na značkách jako Ikea nebo Amnesty International. Jeho tým nyní rozvíjí značky Decathlon, Jablotron, Alma Career, Sport Vision, Nordic Telecom, Bonavita a další.
Jakub Kalmár, „account director“
Jakub působí v Marketupu třetím rokem. Zastával pozice projekt manažera a digitálního stratéga. Profesní zkušenosti předtím získával ve firmách Škoda Auto, nebo EY. Své znalosti v oblasti digitálu, médií, kreativy a strategie v současnosti zúročuje se svým týmem u klientů jako E.ON, XXXLutz, Hill’s, Velux, Mailstep a další.
Mai Bebjak, „strategy & insight director“
Mai působí v agentuře Marketup více jak rok a nově zastřešuje strategické a výzkumné oddělení. Jejím cílem je klientům pomoci nalézt řešení na komplexní otázky skrze porozumění zákazníkům, inovativní a strategické myšlení, a tak dosáhnout stanovených cílů v oblastech komunikace, plánování médií či byznysu. Přináší zkušenosti z oblasti retailu (Kaufland, Sportisimo), food (McDonald’s), FMCG (Sedita, Bonavita, Mlékárna Hlinsko) či služeb (Portu, Nordic Telecom) a zapojuje se napříč celým klientským portfoliem Marketupu.
Filip Zelinka, „media buying & trading manager“
Filip má více než 10 let zkušeností v oblasti marketingu. V Marketupu působí čtvrtým rokem. Nejdříve zastával pozici projekt manažera, v průběhu loňského roku postupně přebíral odpovědnost za spolupráci s mediálními partnery agentury – digitálními platformami, mediálními domy a dalšími subjekty. Od letošního roku se již na tuto činnost plně specializuje a zastřešuje nákup médií na českém a slovenském trhu v pozici „media buying & trading manager“.
Rozšíření Client service týmu o nové tváře
Jan Král, „project Mmanager“
Nastoupil v lednu 2024 do týmu Tomáše Krebse na pozici digitálního projekt manažera pro klíčové zákazníky. Honza přichází z agentury Kofein, kde měl na starosti e-commerce klienty. Předtím získával během 5 let let bohaté zkušenosti v oblasti B2B prodeje a business developmentu, primárně v oboru informačních technologií.
Jakub Kadeřábek, „junior project manager“
Jakub nastoupil do agentury v srpnu loňského roku a od ledna pracuje v týmu Jakuba Kalmára. V marketingu se pohybuje tři roky, po které sbíral zkušenosti na straně mediálního domu i agentury. Jeho expertiza zahrnuje mediální plánování, vytváření brandové strategie a práci na kreativních projektech. Kromě marketingu se orientuje i v energetice a finančnictví, což mu umožňuje přinášet do své práce širší perspektivu.
Tomáš Holub, „project manager“
V Marketupu pracuje od léta 2023. V lednu 2024 nastoupil do týmu Jakuba Kalmára jako projektový manažer. Tomáš Holub pracuje v marketingu přes 6 let a získával zkušenosti v nadnárodních firmách i v malých startupech. Primárně se věnoval farmaceutickému, finančnímu a energetickému sektoru a má zkušenosti i se zahraničními trhy.
Martin Cvrček, „senior campaign specialist“
Martin v online marketingu startuje pátý rok své cesty, skrze kterou získal zkušenosti s největšími lead generation i e-commerce klienty na trhu. Důraz klade na optimalizaci celé zákaznické cesty a automatizaci. V Marketupu je v týmu Martina Špačka od ledna 2024 na pozici „senior campaign specialist“.
Tomáš Rychlík, „campaign specialist“
V Marketupu pracuje od října 2023. V lednu 2024 nastoupil do týmu Jakuba Kalmára jako campaign specialist“. Tomáš Rychlík se pohybuje v digitálním marketingu čtvrtým rokem a jeho zkušenosti zahrnují správu kampaní pro lead-gen a pro e-commerce klienty.
Martin Kovalčík, „junior campaign specialist“
Martin začínal v Marketupu jako stážista a během druhé poloviny roku 2023 získal pozici „junior campaign specialist“. V lednu 2024 se následně stal členem Business unit Tomáše Krebse.