Reklama
Megaboard

Marketingovou ředitelkou EY Česká republika se stala Monika Spálavská

© EY

Do čela marketingového oddělení českého zastoupení mezinárodní poradenské společnosti EY nastoupila od 1. dubna 2024 Monika Spálavská. Ve své nové roli bude mít na starosti veškeré marketingové aktivity a business development společnosti v České republice.

Monika Spálavská se pohybuje v marketingu 25 let. Během své kariéry působila v řadě nadnárodních společností v oborech telekomunikace, finance, retail a zdravotnictví, kde vedla tuzemské i zahraniční marketingové týmy. Své znalosti a zkušenosti z řízení B2B i B2C marketingu produktů a služeb využila také jako lektorka marketingu na Univerzitě Palackého v Olomouci a pražského ČVUT.

„EY patří ke špičce ve svém oboru, poskytuje excelentní služby klientům, nastavuje vysokou kvalitu standardů a rozvíjí své lidi. Je společností, která je postavena na hodnotách, které jsou mi velmi blízké. Věřím, že svými zkušenostmi a osobním přístupem pomůžu naplňovat její misi ‚Building a better working world‘ a dosáhnout obchodních cílů, jež si vytyčila,“ říká Monika Spálavská.

Vedoucí partnerka EY Česká republika Martina Kneiflová k jejímu angažmá dodává: „EY získává s příchodem Moniky do svých řad velmi zkušeného experta. Jsem přesvědčena, že bude velkou oporou našeho týmu. Přeji jí v nové roli hodně úspěchů.“

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále