Do čela marketingového oddělení českého zastoupení mezinárodní poradenské společnosti EY nastoupila od 1. dubna 2024 Monika Spálavská. Ve své nové roli bude mít na starosti veškeré marketingové aktivity a business development společnosti v České republice.
Monika Spálavská se pohybuje v marketingu 25 let. Během své kariéry působila v řadě nadnárodních společností v oborech telekomunikace, finance, retail a zdravotnictví, kde vedla tuzemské i zahraniční marketingové týmy. Své znalosti a zkušenosti z řízení B2B i B2C marketingu produktů a služeb využila také jako lektorka marketingu na Univerzitě Palackého v Olomouci a pražského ČVUT.
„EY patří ke špičce ve svém oboru, poskytuje excelentní služby klientům, nastavuje vysokou kvalitu standardů a rozvíjí své lidi. Je společností, která je postavena na hodnotách, které jsou mi velmi blízké. Věřím, že svými zkušenostmi a osobním přístupem pomůžu naplňovat její misi ‚Building a better working world‘ a dosáhnout obchodních cílů, jež si vytyčila,“ říká Monika Spálavská.
Vedoucí partnerka EY Česká republika Martina Kneiflová k jejímu angažmá dodává: „EY získává s příchodem Moniky do svých řad velmi zkušeného experta. Jsem přesvědčena, že bude velkou oporou našeho týmu. Přeji jí v nové roli hodně úspěchů.“