Reklama
Megaboard

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Vedle vedení a rozvoje mediálního týmu – se záběrem v oblasti auditů kampaní a jejich řízení v platformách Google Ads, Seznam Sklik, DV360, Meta Ads Manager (pro Facebook a Instagram), X, TikTok, LinkedIn nebo Reddit Ads – bude zodpovídat za návrh strategií a řízení projektů vybraných klientů.

S Pickerly Lucie navázala spolupráci po více než šesti letech v Proficiu, kde jako ředitelka digitální reklamy vedla třicetičlenný tým specialistů. Z předchozího působiště má zkušenosti z vertikály jako je pojišťovnictví, stavebnictví, beauty, potravinářství či entertainment.

„Lucka je pro mne odborník, který již léta v souladu s naší vizí přichází s inovacemi a dělí se o ně na svých přednáškách na oborových akcích. Jsem rád, že nás oslovila, když stála na své další životní křižovatce, a rozhodla se pro spolupráci s naším agilním týmem všestranných marketérů,“ prohlašuje Martin Peška.

„Vždy pro mě byl nejdůležitější tým lidí, se kterými pracuji. V Pickerly jsem našla to, co jsem v současné životní etapě hledala. Skupinu seniorních lidí, se kterými se mohu dále posouvat a kteří sdílejí stejné hodnoty,“ říká Lucie Mifková a dodává: „S Martinem a Lukášem se známe už pár let, spolupracovali jsme na několika projektech a věděla jsem, že práce s nimi bude potěšením.“

Agentura Martina Pešky a Lukáše Cikánka sebe sama označuje za marketingovou future-built agenturu, která svým klientům přináší účinnou kombinaci médií, kreativy, technologií a strategie. Ta by podle jednatelů měla být zárukou dosažení pozitivní změny chování spotřebitelů a výjimečných výsledků. Tým je založen na seniorních konzultantech, kam nyní patří i Mifková. „V Pickerly nepreferujeme tradiční agenturní model. Každý člen solution týmu je marketér, který integruje široké spektrum dovedností a dokáže přijít s komplexním marketingovým řešením,“ doplnil Cikánek.

Loni si tým agentury odnesl ocenění Agentura roku časopisu Marketing & Media v kategorii Startup. Od té doby vyvinula vlastní cenově dostupné řešení marketingových reportů v reálném čase, které již využívají dvě desítky klientů agentury.

Mezi klienty Pickerly kromě značky krmiva Brit a Carnilove patří síť supermarketů Billa, potravinářská značka Franz Josef Kaiser, poradenská společnost EY nebo úspěšný slovenský startup dobývající evropské trhy Holokolo.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále