V kreativní agentuře ze skupiny Publicis Groupe bude v roli „creative lead“ působit Javůrková z WMC Grey, jako „senior art director“ nastupuje Bedrnová Šafránková z McCann Prague.
Agentura Leo Burnett ze skupiny Publicis Groupe hlásí dvě významné seniorní kreativní posily. Novou „creative lead“ se stala Klára Javůrková, vede jeden ze čtyř kreativních týmů, se kterým bude pracovat na významných klientech z oblasti retailu a FMCG.
Javůrková se v reklamě pohybuje od roku 2016. Posledních pět let působila na pozici copywriter a idea maker v agentuře WMC Grey, kde pracovala pro klienty jako Datart nebo Staropramen. Podílela se také na vzniku komunikace s „elektrickou liškou Eli“ pro Pražskou energetiku nebo na charitativní kampani Teta Češka. Během svého působení v agentuře získala řadu ocenění v oborových soutěžích, například v ADC Awards nebo Cannes Lions.
Druhou posilou je Jarmila Bedrnová Šáfránková. Do Leo Burnett přichází se zkušenostmi z agentury McCann Prague, kde necelých osm let působila na postu „art director“. Podílela se na práci pro klienty jako Airbank, Coca Cola, Baťa nebo Intersnack. Poslední tři roky pak pracovala na úspěšných kampaních pro řetězec supermarketů Billa. Také ona během kariéry získala řadu cen, a to například Effie nebo ADC Czech Creative Awards. V agentuře Leo Burnett zastává pozici „senior art director“ v týmu Martina Krause. Na starost má mimo jiné kampaně pro značku Philip Morris International.
„Jsem moc ráda, že si Jarmila i Klára vybraly právě Leo Burnett a Publicis Groupe. Svou vášní, láskou k řemeslu a hlavně spiritem do našeho týmu velmi rychle zapadly. A já se už jen těším, co dalšího skvělého spolu vytvoříme,“ říká Nikola Foktová, kreativní ředitelka agentur Leo Burnett a MSL.