Adform spouští nově vytvořený globální tým pro omnichannel aktivaci. Tým řídí William Jones, který byl jmenován seniorním ředitelem Advanced TV and Omnichannel Activation.
Jones nastoupil do společnosti Adform na začátku roku jako Senior Director CTV a globálních obchodních partnerství. Přináší více než 15 let zkušeností nasbíraných v digitálním průmyslu, včetně bohatých odborných znalostí v oblasti inovací a reklamních technologií. Jones stál v čele evropského uvedení platformy Magnite CTV a byl také viceprezidentem pro partnerství v regionu EMEA a APAC ve společnosti Mediamath. Jeho rozmanité portfolio zahrnuje spolupráci se specializovanými vydavateli, jako jsou CBS Interactive a Twitch.
Oznámení přichází ve významném období pro firmu, která nyní navazuje strategická partnerství s klíčovými vysílacími společnostmi, včetně Disney+, a podporuje omnichannel růst pro klienty, jako jsou Vodafone, Deutsche Telekom a Wolt.
Jones a nově vytvořený tým budou nyní zodpovědní za rozšiřování tohoto růstu v souladu s širší expanzí trhu. Úzce spolupracuje s partnerským ekosystémem Adformu, aby dále propojil nabídku a poptávku, navíc s předními vysílacími společnostmi, a překlenul tak propast mezi lineární a digitální televizí. Bude podřízen Vicky Fosterové, VP Global Commercial Partnerships, která nový tým vede.
Jones ke svému jmenování řekl: „Růst CTV a omnichannel byl jedním z klíčových témat, ne-li nejklíčovějším, pro naše odvětví v roce 2023. Tento trend bude pokračovat i v roce 2024 a dále. Společnost Adform se díky své komplexní zdatnosti a neutuchajícímu přístupu k inovacím již etablovala v čele tohoto trhu. Jsem potěšen, že se mohu podílet na rozšiřování jejího konkurenčního náskoku právě zde.“
„Williamovy rozsáhlé zkušenosti, strategická vize a odhodlání dosahovat dokonalosti se bez problémů shodují s posláním společnosti Adform měnit pravidla hry v oblasti omnichannel reklamy. Díky tomu, že se nesnažíme o nic menšího než o dokonalé uspokojení specifických a jedinečných potřeb našich klientů, jsme přesvědčeni, že on a náš nový tým budou mít klíčový význam pro upevnění průkopnického postavení společnosti Adform a zvýšení příjmů díky jasné aktivační strategii, která se bude škálovat napříč regiony.“ dodává Fosterová.