Reklama
Megaboard

ResSolution Group obsazuje dvě klíčové pozice

Ve výzkumné agentuře ResSolution Group bude nově šéfkou pro data a insighty Kristýna Kamlarová, tým zpracování výzkumů povede Vojta Růžička.

Kristýna Kamlarová dosud ve výzkumné agentuře působila na pozici „research operations lead“ a spolu s Vojtou Růžičkou vedla bezmála dvacetičlenný tým zpracování výzkumů. Od března se posouvá do nové role „head of data & insights“, kde se bude hlouběji soustředit na odbornou interpretaci dat, jejich vizualizaci a zavádění inovací ve zpracování výzkumů. Bude také v užším kontaktu s klienty. Kristýna působí ve výzkumném oboru více než pět let. V ResSolution Group je od října 2022, předtím byla přes čtyři roky v Nielsen Admosphere.

Vojta Růžička od března rozšiřuje svoji agendu a z nové pozice „head of research operations“ dále povede tým zpracování výzkumů, který je v současnosti největším v celé agentuře. Vedle širší supervize kvantitativních klientských projektů po jejich metodické a technické stránce se bude nadále soustředit zejména na složitá datová řešení. V oboru výzkumu trhu Vojta působí bezmála deset let. V ResSolution Group je od dubna 2021, předtím se přes šest let věnoval výzkumu také v Nielsen Admosphere.

K vedení týmu zpracování se připojuje také Tereza Lengsfeldová jakožto zástupce v roli „research operations manager“. Podpoří tak Růžičku v jeho nové pozici. V oboru pracuje pět let. Před ResSolution Group a Nielsen Admosphere působila jako analytik zákaznických dat u ČEZ ESCO nebo ve společnostech UPC a T-Mobile.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále