Reklama
Megaboard

Podlinkové kampaně v Košíku převzal Radek Janata

Radek Janata přichází do Košíku na nově vytvořenou pozici „head of trade marketing and media“, bude otevírat nové kanály.

Online supermarket Košík.cz pokračuje ve stavbě svého evropského marketingového týmu. Nejnovější posilou se stal Radek Janata, jenž bude z nově vytvořené pozice „head of trade marketing and media“ otevírat nové kanály, kde je možné přiblížit online nákupy potravin zákazníkům napříč Českem, ale i novými zeměmi. Spolupracovat bude s agenturním tandemem WMC Grey a OMG, který vzešel vítězně z tendru a postará se o komunikaci a nákup médií. Agentury budou oporou především při eventech nebo direct marketingových aktivitách.

Janata přichází do Košíku po méně než roce vedení marketingu PetCenter. Předtím vedl komunikaci na netradičních kanálech pro BAT, dva roky se staral o retail marketing čerpacích stanic MOL, byl zástupcem šéfa marketingu v řetězci Billa nebo byl zodpovědný za trade marketing pro PepsiCo.

„Celou kariéru jsem strávil s klasickým retailem. A myslím si, že právě tuto zkušenost teď můžu přinést do Košíku. Online nákupy nám zjednodušují život, ale občas mi tam při objednávání chybí lidský kontakt, který je z mého pohledu v retailu zásadní,“ vysvětluje Radek Janata a dodává: „Chci se teď se zákazníky více potkávat – třeba na eventech, kde jim je možné naši službu dovysvětlit a případně zodpovědět naživo jejich otázky. Cílem nebude získat nové, zcela oddané zákazníky. Jdeme spíš vysvětlovat, že online nákup potravin je čas od času výrazně lepší volba než cesta do kamenného supermarketu.“

Příchod Radka Janaty není jediná změna, kterou se Košík chystá na start sjednocené globální komunikace. V týmu marketingové ředitelky Kláry Tanzerové se odehrály i další dvě důležité změny. Do čela marketingových kampaní napříč třemi trhy se nově postavila v pozici „head of campaign management“ dosavadní šéfka obsahu Romana Pistulková. Kompletní záštitu nad globálním online marketingem pak z pozice „head of online“ převzal Michael Barták, který v Košíku od roku 2022 zodpovídal za performance aktivity.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále