Klára Sofie Střihavková bude vedle vedení kreativního týmu zodpovídat za strategickou tvorbu kampaní a řízení projektů.
Klára Sofie Střihavková spolupráci s katz83 zahájila už v polovině minulého roku jako kreativní konzultantka. Po několika úspěšných tendrech se do týmu připojuje na pozici „creative director“. Nově tak zastřešuje celý kreativní tým a řídí profesionály a profesionálky z oblasti strategie, grafického designu, copywritingu, produkce nebo sociálních sítí.
Kariéru Střihavková začínala jako novinářka a copywriterka, následně vedla šest let kreativní a contentové týmy ve dvou agenturách. Kreativně se podílela na digitálních i ATL kampaních pro nadnárodní značky na českém a slovenském trhu, jako jsou například Volkswagen, Reebok, Nestlé, Schwarzkopf, Playstation, Iqos, Vodafone nebo Škoda.
„Pravidla a zajeté řády mi moc neříkají. Nic není tesané do kamene, obzvlášť v kreativním a tvůrčím světě. Stejně tak se snažím přistupovat k týmu i klientům – nenálepkovat, zkoušet, nechat je, ať si osahají víc věcí, nenastavovat hranice, otevírat nové dveře a nebát se říkat svůj názor, – protože žádný nápad není špatný nápad,” doplňuje Střihavková, která se zaměřuje i na audiovizuální tvorbu, scénáře, režii nebo vizuální supervize.
CEO Katz83 Jan Fischer doplňuje: „Klára Sofie hraje klíčovou roli v budování robustního kreativního oddělení, kde prostor dostávají nápady, které by jinde obdržely nálepku ,příliš odvážné‘. To, že je mezi klienty o tento přístup zájem, stvrdila i řada čerstvých tendrových úspěchů.“
Vedle Střihavkové se do kreativního týmu skupiny katz83 v nedávné době připojili také Jan Štěpánek na pozici „social media strategist“, projektová manažerka Klára Vojtová nebo dramaturg podcastového vydavatelství Media Value Jan Vařečka. Díky průběžnému posilování kreativního týmu se katz83 bude moci ještě více soustřeďovat na tvorbu integrovaných kampaní a rozšiřování služeb. Změny v organizační struktuře firmy zároveň otevírají další možnosti pro nábor seniorních kolegů i nových talentů.