Na nově vytvořenou pozici Lídr komunikace skupiny Direct family nastupuje Jitka Pajurková, která se postará o Direct pojišťovnu, Direct auto, Fidoo, Birne či Direct nadaci.
Poslední rok silně rostoucí skupina Direct family Pavla Řeháka má od března jako novou posilu Jitku Pajurkovou. Ta naposledy působila jako ředitelka PR a komunikace pro Českou a Slovenskou republiku v McDonald’s, kde měla mezi lety 2020 a 2023 na starost veškeré PR, PA, CSR a ESG aktivity. Pak se jako freelancer věnovala různým projektům. Do Direct family nastupuje na nově vytvořenou pozici Lídr komunikace skupiny, v rámci které zastřeší externí i interní komunikaci. Hlavním úkolem je podpořit růst Direct family a vést a koordinovat komunikační aktivity skupiny, která dnes zahrnuje Direct pojišťovnu, Direct auto, Fidoo, Birne a také Direct nadaci.
Zmíněné společnosti vlastní ryze česká investiční skupina VIGO Investments, kterou v roce 2013 založil Pavel Řehák. Posláním celé skupiny je hledat a využívat příležitosti, které umožní měnit odvětví, do kterých vstupuje (v tuto chvíli zejména pojišťovnictví, automotive a finanční služby) a zjednodušovat život lidem, kteří služby a produkty Directu využívají. Nela Maťašeje nadále povede externí i interní komunikaci a marketing Direct pojišťovny a zůstává také tiskovou mluvčí.
„Jitka přichází do Directu v době, kdy naše skupina roste a nabírá na síle. Máme před sebou výrazný rozvoj nejen v rámci České republiky, ale také v zahraničí. Jsem rád, že do našeho týmu získáváme zkušenou expertku, která nám nejen pomůže zvýšit dopad našich byznysových i neziskových aktivit, ale stejně jako my vidí výzvu a smysl v tom měnit svět k lepšímu,“ říká Pavel Řehák, zakladatel Direct family.
Předchozích téměř 20 let strávila Jitka Pajurková získáváním zkušeností v oblasti komunikace informačních a telekomunikačních společností (T-Mobile, O2, Motorola). Zaměřuje se na projekty mající celospolečenský dopad, jako je například rozvoj pohybu dětí, podpora komunit, projekty podporující rovné příležitosti pro všechny, dále tématům týkajícím se udržitelnosti a dopadu souvisejícího s podnikáním společnosti a kulturním projektům (je členkou týmu festivalu Hudba Znojmo a kurátorkou Czech Design Week). Projekty, na kterých pracovala, uspěly na českých (Zlatý středník, Lemur) i zahraničních soutěžích, jako je Sabre Awards (2018: Svoboda není samozřejmost, 2022: NFT Maestropiece by TMBK pro McDonald’s) a European Excellence Awards (2019: České děti v kybersvětě, 2023: Mc’N’Roll: How fine dining chef create Banger for McDonald’s).
Jitka Pajurková se věnuje také vzdělávání a zvyšování povědomí o PR oboru – je členkou PR Klubu, byla českou zástupkyní v evropské porotě PR cen Sabre Awards, je členkou poroty soutěží Zlatý středník a Young Lions, v čase pandemie covidu byla mentorkou několika projektů v rámci aktivity Hack the Crisis.