Reklama
Megaboard

Ivana Šedivá pomůže Czechitas k silnější značce

Tým Czechitas posílila mentorka a byznys koučka Ivana Šedivá s 30 lety zkušeností ze společností McDonald’s nebo Johnson & Johnson.

Do organizace Czechitas, která vzdělává a uplatňuje nové talenty v IT, přichází Ivana Šedivá, která bude zastávat roli „brand engagement officer“. „O Czechitas vím asi 9 let, máme v rodině nadšenou absolventku. Dosud jsem fandila zdálky, a teď mám možnost využít své zkušenosti k dobré věci. Vize zakladatelek je mi velmi blízká, říká Šedivá a doplňuje: „Sama jsem mimo jiné vystudovala umělou inteligenci, takže vím, že IT a technické obory prostě jsou i pro ženy. Česko ženy v IT potřebuje a ty, které sebraly odvahu, dělají skvělou věc i pro sebe a své rodiny. Dřív jsem nevěděla, že Czechitas dává díky podporovatelům dotované ceny kurzů, a i já moc ráda pomůžu svými zkušenostmi k tomu, aby se do IT dostalo co nejvíc žen.“

Šedivá působí od roku 2020 jako mentorka a byznys koučka, byla členkou boardů několika nadnárodních společností. S odhadovaným počtem přes 800 odmentorovaných startupů po celém světě a spoluprací s předními hráči jako Google For Startups přináší Šedivá do Czechitas neocenitelné zkušenosti, kontakty a know-how. Její expertní témata zahrnují leadership, diverzitu, firemní kulturu, marketing, ovlivňování a vyjednávání. Se vzděláním v AI, obchodu a žurnalistice má Ivana široký rozhled a porozumění klíčovým oblastem, které ovlivňují současný podnikatelský svět. Ivana je členkou advisory boardu UNYP, spolupracuje intenzivně s VŠE a přednáší.

„Jsme nadšení, že se k nám připojila Ivana Šedivá. Věřím, že i díky ní budeme v Czechitas ještě rychleji reagovat na výzvy současného rychle se měnícího světa IT. Chceme pružně zavádět všechny novinky ze světa IT do našich kurzů a motivovat tím ženy ke vzdělávání v tak perspektivním oboru, do kterého nyní vstupuje generativní umělá inteligence,“ dodává ředitelka Czechitas Senta Čermáková.

Mezi lety 2012 a 2017 byla Šedivá například v představenstvu McDonald’s, kde byla šéfkou marketingu pro Česko a Slovensko. Předtím tři roky vedla marketing v OBI, mezi lety 2007 a 2009 se starala o rebranding a identitu Aholdu v Česku, čtyři roky řídila marketing na českém a slovenském trhu pro řetězec Tesco. Mezi lety 1993 a 2003 se starala o marketing Johnson & Johnson.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále