Reklama
Megaboard

Digitální tým agentury EverWhere povede Jarda Haž, přichází od klienta

Do čela digitálního oddělení agentury EverWhere přichází Jarda Haž, který má za sebou přes 20 let zkušeností s digitálním marketingem ve společnosti Pernod Ricard.

V novém působišti bude mít za úkol nejen vést digitální tým, ale bude se podílet i na posílení a profilaci agentury v oblasti strategie a komunikace značek. V neposlední řadě se bude zapojovat do tvorby kreativních řešení při klíčových tendrech. „Obsazením této pozice doplňujeme detailní znalost klientských potřeb. Naším cílem je zvýšit povědomí o EverWhere na poli marketingových agentur a zároveň zvýšit úspěšnost v tendrech,“ komentuje Kryštof Kostroun, spolumajitel a zároveň kreativní ředitel agentury.  

Haž pracoval pro Pernod Ricard 25 let, kdy měl na starosti celé spektrum digitálního marketingu pro značky Absolut, Beefeater, Havana, Jameson, Becherovka a další. Byl u začátku sociálních sítí i rozjezdu spolupráce s influencery.

„Ač jsem strávil dvě dekády v korporaci, mentálně jsem byl vždy agenturním člověkem. Kreativní přepal i vlastní know-how jsem využíval při externích brainstorminzích, kreativních workshopech a stavění strategií pro nespočet značek ve všech možných segmentech. Nastavení agentury EverWhere je mi bytostně blízké a začít zde pracovat mi dává smysl jak v lidské, tak pracovní rovině,“ popisuje Jarda Haž s tím, že právě EverWhere mu umožňuje jít na hranici smysluplné kreativity. „Nemluvím jen o kreativitě v digitálním marketingu, protože ten je ‚pouze’ kanálem, nositelem komunikace a nástrojem. Nejdůležitější je jasně definovaný a měřitelný cíl vedoucí ke kampani, která vystupuje z šedi a především funguje svou exekucí,“ dodává.

Agentura EverWhere působí na trhu od roku 2010, kdy ji založili Kryštof Kostroun se svou sestrou Bebe Kostrounovou a kamarádem Radimem Kočiříkem. Z původní produkce eventů a zajišťování spotřebitelských soutěží agentura postupně přidávala tvorbu a správu obsahu na sociálních sítích, influencer marketing, brandové a výkonnostní kampaně. Nyní chce i s pomocí Jardy Haže posunout digitální oddělení v oblasti kreativního procesu a rozšířit portfolio klientů. „Máme před sebou ultimátní cíl neustále zdokonalovat a rozvíjet agenturu a tím i naše kompetence směrem k navrhování strategie značek, brand buildingu, obsahovému marketingu a zákaznické zkušenosti. To vše pak umíme i díky zkušenostem z produkce a eventů vyrobit,“ dodávají spolumajitelé agentury.

Mezi klienty EverWhere patří Pernod Ricard, Expres Menu, Pivovary Staropramen, Beko, Alza či Hartmann. Za kampaň „Absolut Tolerance“, kterou vytvořila pro vodku Absolut, získala bronz v soutěži ADC Czech Creative Awards. Za projekt „Jameson – oslavy sv. Patrika“ si na České ceně za PR vysloužila bronz. Několik ocenění si odnesla i z POPAI Awards.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále