Reklama
Megaboard

Lucie Šplíchalová s agenturou Communication Lab zakládají Piart Lab

Zkušená konzultantka Lucie Šplíchalová se připojila k agentuře Communication Lab spoluzaložením sesterské společnosti Piart Lab. Sama je majoritním vlastníkem držícím 80 procent společnosti, zbývající pětina připadá Michaele Studené, spolumajitelce a šéfce agentury Communication Lab. Agentura vstupuje do nového roku personálně posilněna a nedávno se zároveň stala součástí asociace APRA.

Lucie Šplíchalová se pod značkou kreativního studia Piart pohybuje v PR již 16 let. Spolupracovala či spolupracuje například s klienty jako Česko-taiwanská obchodní komora, Sipral, TGS, Ministerstvo pro místní rozvoj, Národní pedagogický institut ČR, Torst, ČVUT, Konsepti, Javorina, Karlín Group, Alpaka-app, Iceland, Nadace Vodafone, Nadace OSF, Post Bellum, Tap Tap, Muchovo a Kafkovo muzeum v Praze, Vetamix a další.

Bohaté zkušenosti má v oblasti event managementu. Pro Česko-taiwanskou obchodní komoru vedla komunikaci byznysových částí misí, které na Taiwan doprovázely předsedu Senátu Miloše Vystrčila v roce 2020 i předsedkyni PSP ČR Markétu Pekarovou Adamovou v roce 2023. Podílela se mimo jiné na projektech Moon50: Zpátky na Měsíc, Koncert pro Paměť národa 2019, Milada 70: Zavražděna komunisty, Entrepreneurs‘ Week nebo Giving Tuesday 2017.

„Právě eventy a projektové spolupráce jsou oblastí, na kterou jsme se dosud příliš nezaměřovali. Společně s Lucií věříme, že přirozeně rozšíříme záběr agentury a zužitkujeme její bohaté zkušenosti nejen v této oblasti, ale též v segmentu umění, designu či technologií,“ popisuje Michaela Studená a dodává: „Velice nás zároveň těší, že jsme se posunuli i v oblasti kooperativních partnerství – vstupem do Asociace Public Relations a několika zahraničních obchodních komor.“

Lucie Šplíchalová k partnerství doplňuje: „S Commlabem máme za sebou několik kampaní, včetně eventu Moon50: Zpátky na Měsíc a Milada70: Zavražděna komunisty, za něž jsme také získali oborové ceny Lemur. Po 4 letech intenzivní spolupráce, které ukázaly, že naše pracovní i lidská chemie funguje bezvadně, jsme tak náš vztah zpečetili i smluvně.“

Pod čerstvě založenou značkou začíná Lucie mimo jiné pracovat pro nově získaného klienta Algotech, přední tuzemskou firmu v oblasti cloud computingu a podnikových informačních systémů.

Společnost Communication Lab a její členové stojí například za výraznými kampaněmi jako byl launch značky Wolt do regionů a komunikace vstupu finské společnosti Swappie na český trh. Agentura se dále stará o komunikaci aktivit amerických společností Meta a Westinghouse v České i Slovenské republice. Mezi další klienty agentury patří např. Jägermeister, Amazon, UMPRUM, Ekonomické stavby, Halla, ADRA, General Dynamics, Skřivánek a další.

Ve své CSR aktivitě se agentura v rámci iniciativy Pod svícnem zaměřuje na problematiku domácího násilí.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále