Reklama
Megaboard

Libor Pokorný je novým marketingovým manažerem J&T Real Estate

Do developerské společnosti J&T Real Estate přichází Libor Pokorný s bohatými zkušenostmi z realitního trhu. Ve svém předchozím působišti, společnosti SATPO, vedl marketing jednotlivých developerských projektů a staral se o firemní brandy SATPO a City Home. Marketing projektů z oblasti real estate a také nemovitostního fondu pro kvalifikované investory CB Property Investors předtím řídil v crowdinvestingové investiční platformě Crowdberry.

Od roku 2013 působil na manažerských pozicích developera a investora Roberta Sekery. Nejdřív jako projekt manager portálu Senivia, v letech 2017 až 2021 pak kompletně řídil marketing Sekerovy RS development, posléze rebrandované pod holdingovou značku RS Group. Stál také u zrodu značky pro Sekerovu síť hotelů Avenue Hotels.

„Vize a plány J&T Real Estate mě natolik nadchly, že jsem neváhal a s radostí využil nabídku připojit se k týmu, abych se mohl podílet na projektech, které budou měnit tvář nejen Prahy,“ uvedl Pokorný.

Developer J&T Real Estate nyní rozšiřuje tým v souvislosti s velkými projekty, které plánuje spustit v letošním roce v Praze a Brně. Dosud největším projektem je Nový Rohan v pražském Karlíně za zhruba 15 miliard korun. Na celkem čtyřech hektarech společnost postaví ve čtyřech etapách tisícovku bytů, pět multifunkčních budov s převahou kanceláří a také s obchody, službami a občanskou vybaveností.

Čerstvou posilou developera je proto i projektový manažer Nového Rohanu Pavel Stáhlík, který má za sebou zkušenosti s řízením velkých developerských projektů ve společnosti Skanska Residential a ve firmách CERE Invest – GEREO Servises a Conti Real.

Vedení celého týmu projektových manažerů převzal Jiří Knob, který je novým investičním ředitelem J&T Real Estate. Ve společnosti působí už od roku 2007. Byl zde mimo jiné projektovým manažerem Rezidence Kampa a kancelářského komplexu Rustonka a v poslední době připravoval projekt Nový Rohan na jednom z největších pražských rozvojových území. Kromě Nového Rohanu zaštiťuje také projekty Archa Smíchov a Trio Brno. Jejich celkové investiční náklady dosahují 30 miliard korun.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále