Jan Vlček ke konci března odchází ze své dosavadní role „group revenue chief“ ve vedení CME, a to po více než dekádě úspěšné spolupráce s mediální skupinou, do které přišel v roce 2011.
Během svého dvanáctiletého působení v CME se významně podílel na úspěchu TV Nova i celé skupiny. Jan Vlček jako co-CEO TV Nova (červen 2019 – leden 2023) nastavil stěžejní strategii pro prodej reklamy a budoval silné klientské vztahy napříč trhy CME. Jeho přínos byl zásadní i během období, kdy televize čelila dopadům pandemie covidu-19. Od svého nástupu do vedení CME stál v čele strategických iniciativ, jako je monetizace obsahu napříč obrazovkami a zavádění cílené reklamy, čímž významně přispěl k naplňování růstové strategie.
Do TV Nova na pozici obchodního ředitele přišel v říjnu 2011 z vedení společnosti BigMedia, před tím byl generálním ředitelem i v komunikační agentuře J. Walter Thompson (dnes součást VML v rámci sítě WPP) a mediální agentuře Mindshare.
U této příležitosti otvíráme rozhovor s Janem Vlčkem, který vyšel v MAM 43/2022.