Nová strategie lifestylové značky Glanc má za cíl rozvoj obsahu a podporu růstu webu iGlanc.cz tak, aby byl rovnocenným partnerem své tištěné verze. Za značku po odchodu Jany Marečkové nově zodpovídá Petra Pistulková.
Lifestylová značka Glanc, která patří do mediální skupiny Vltava Labe Media (dále jen „VLM“), vstoupila do nového roku se strategií, v níž se chce vedle udržení stabilního tištěného magazínu Glanc zaměřit především na rozvoj své webové verze iGlanc.cz. Ta byla spuštěna v květnu minulého roku a v současnosti dosahuje přes 1 milion návštěv měsíčně.
„Vzhledem k tomu, že web iGlanc.cz ani ne po roce svého fungování předčil v číslech návštěvnosti i počtu pravidelných čtenářů naše očekávání, je pro nás v tomto roce důraz na web logickým krokem. Díky etablované tištěné verzi se nám otevírá prostor pro rozvoj webu této značky, ve které vidíme velký inzertní i čtenářský potenciál,“ uvedla Jitka Afsahi, členka představenstva VLM zodpovědná za divizi časopisy, marketing, distribuce a customer care.
V rámci podpory růstu webu iGlanc.cz dojde k posílení redakčního obsahu v podobě rozšíření témat a rubrik zaměřených na módů, krásu a společnost, zapojení odborníků a ambasadorů z oblasti gastronomie, cestování, zdraví či psychologie a také k navýšení produkce videorozhovorů a podcastů. To vše s důrazem na rozprostření sil redakčního týmu mezi online i tištěný produkt pod značkou Glanc.
Kromě témat zaměřených na obvyklé zájmy čtenářů se značka chce věnovat také těm s širším společenským přesahem a být pro čtenáře oporou v těžkých životních situacích, které bývají často tabuizované. Příkladem je již aktuální podcast (ne!)ZÁVISLÁ s Lucií Šaléovou o depresích, poruchách příjmu potravy či závislostech.
Dosavadní šéfredaktorka Glancu Jana Marečková ke konci ledna ukončila své působení ve VLM. Nově za značku a řízení redakčních týmů zodpovídá Petra Pistulková, současná publisherka lifestylových značek VLM.
„Web iGlanc.cz jsme spustili v loňském roce a i za tak krátký čas se toho povedlo opravdu hodně. Tento lifestylový web nám dává možnost a prostor pro nové výzvy a projekty pro naše čtenáře i klienty, na což se velmi těšíme. A této strategii bude odpovídat také nové nastavení redakčního týmu,“ doplňuje Pistulková.