Reklama
Megaboard

Alice Divišová je nově group brand manažerkou Krušovic

Divišová jménem krušovického Bohéma vydražila unikátní šaty z piva z kampaně Pilsner Urquell, výnos podpoří Centrum Paraple. „Když jde o dobrou věc, i konkurence může táhnout za jeden provaz,“ říká.

Unikátní róba z piva navržená Jakubem Polankou pro značku Pilsner Urquell zná svého nového majitele. V aukci zvítězila Alice Divišová, nová group brand manažerka Krušovic ze skupiny Heineken, která šaty jménem krušovické novinky Bohéma vydražila za 126 242 korun. Celá částka poputuje na konto Centra Paraple.

I tímto krokem Divišová odkazuje na nedávno uvedenou novinku Krušovic, prémiový ležák Bohém. Ten už svým názvem i pojetím kampaně poukazuje na to, že Bohém si umí užívat života, nedrží se konvencí, ale zároveň ví, co je v životě důležité. Stejně Krušovice pojaly i zmiňovanou dražbu. „Máme radost, že peníze z dražby doputují potřebným a vnímáme to tak, že když jde o dobrou věc, i konkurence může táhnout za jeden provaz,“ říká Divišová.

Divišová, která je novou group brand manažerkou Krušovic od letošního ledna, v Heinekenu působí už čtyři roky. Kariéru zde začala na pozici brand manažerky značek Zlatý Bažant a Zlatopramen. V roce 2022 povýšila do role senior brand manažerky a do svého portfolia přidala ještě značku Desperados. Stojí především za uvedením značky Zlatý Bažant na českém trhu a její celkovou komunikací i projekty jako jsou řada nealkoholických radlerů Zlatý Bažant 0,0 % nebo spuštění nové řady pivních barů značky Zlatý Bažant. Do Heinekenu přišla taktéž z marketingově zaměřených pozic ve společnostech Nestlé, kde působila na přelomu let 2019 a 2020, a Unilever, kde byla téměř tři roky.

„Moje vize pro Krušovice je budovat značku na jejích základních hodnotách, jako jsou právě kvalita a tradice, ale s lehkostí a humorem, který je vlastní nejenom značce Krušovice Bohém, ale také generaci Y a Z,“ uvádí Alice Divišová.

Vedle příspěvku pro Centrum Paraple prostřednictvím aukce má Pivovar Krušovice své stálé aktivity a partnery, kterými pomáhá napřímo. V rámci koncernu jde například o projekt pro neziskovou organizaci M.arter, jehož cílem je pomoci rodičům samoživitelům najít uplatnění na trhu práce. Dále také projekt Krušovice „Ať tu po nás něco zůstane“, který finančně pomáhá zachovat místa důležitá pro udržení komunity pro další generace. Mimo to se pivovar věnuje obnově vodního systému ve svém regionu ve spolupráci s Lesnickým parkem Křivoklátsko.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále