Dosavadní šéf agentury Vojtěch Foukal se přesouvá do vedení strategických projektů Visibility.
Po třinácti letech v čele agentury Visibility předává Vojtěch Foukal otěže firmy někdejšímu obchodnímu řediteli Robinu Stržínkovi, který se tak stává CEO společnosti. Foukal se přesunul do role vedení strategických projektů v rámci Visibility. „Letos se bude jednat mimo jiné o rozjezd konzultační divize a dalšího rozvoje skupiny firem okolo Visibility. Primárním cílem tohoto uskupení je podpora konkurenceschopnosti českých firem při zvětšování zahraničního obratu,“ popisuje plány Foukal (na úvodní fotografii vlevo). Do skupiny firem patří například specialista na CRM systémy a email marketing, společnost Autoarti, nebo reklamní agentura Adstart.
Robin Stržínek (na úvodní fotografii vpravo) chce v agentuře udržet dosavadní trend být největší nezávislou online mediální agenturou na českém trhu. „Z produktového hlediska chceme dále rozvíjet kampaňová oddělení, stejně jako ostatní divize. Na konci loňského roku jsme získali certifikaci DV360 od Googlu a v letošním roce bychom chtěli v ideálním případě získat certifikace i na všechny ostatní nástroje v rámci Google Marketing Platform,“ vysvětluje nejbližší kroky Stržínek.
Pražská agentura Visibility vznikla v roce 2009 a stala se jedinou českou nezávislou agenturou, která vyvážila výkon, inovaci a udržitelnost pro klienty. V současné době realizuje Visibility kampaně na rychle rostoucích kanálech, jako jsou TikTok, Twitch, Snapchat, Reddit nebo třeba Spotify pro klienty jako je kosmetická společnost Avon, výrobce her Nintendo nebo developer JRD.