Martin Beneš jako CEO Mailstepu povede i zahraniční obchodní značku Mailship. Jakub Mates bude podporovat obchod napříč Evropou.
Martin Beneš (na úvodní fotografii uprostřed) se stává novým CEO společnosti Mailstep a její zahraniční obchodní značky Mailship. Do čela společnosti přichází s posláním transformovat ji na silného evropského hráče. Na pozici nového obchodního ředitele zároveň přichází Jakub Mates (na úvodní fotografii vpravo) . Na starost bude mít především podporu obchodu napříč Evropou.
Změna ve vedení společnosti nastává v době, kdy se dosavadní CEO Libor Hudeček (na úvodní fotografii vlevo) přesouvá do role manažera pro rozvoj byznysu, v níž bude zodpovědný za velké klienty, identifikaci obchodních příležitostí napříč Evropou a podporu rozvoje panevropské sítě.
Nový CEO Martin Beneš přichází po více než šesti letech u společnosti Creative Dock, kde se věnoval „venture buildingu“, rozvoji a škálování startupů a produktů v Česku i v Evropě. Mezi lety 2015 a 2017 byl marketingovým ředitelem iPilot Flight Simulator Experiences. Předtím takřka čtyři roky působil ve společnosti Slevomat.cz, kde stál na začátku jejího rychlého růstu, a získal cenné zkušenosti v management consultingu a headhuntingu.
Mailstep i nadále pokračuje v růstu, za poslední rok o více než 50 %, a zároveň si udržuje svou ziskovost. „Pomáháme zákazníkům rychle škálovat a umíme je podporovat i v době, kdy se sami tolik nerozvíjí. Věříme tedy, že náš růst bude rychlý i nadále. Naše služby budeme výrazně rozvíjet a inovovat a brzy nabídneme i doručení do druhého dne po celé Evropě. Již nyní umíme pokrýt jih Evropy: Itálii, Řecko a Španělsko,“ říká Martin Beneš.
Do role obchodního ředitele (CSO) nastupuje Jakub Mates, který má za sebou úspěšné působení v mezinárodním fintechu Teya (dříve SaltPay) jako obchodní ředitel pro Česko a Slovensko. Zodpovědný bude za akvizici nových klientů, výkon a obchodní aktivity napříč Evropou.
„Pro růst e-commerce je klíčová zákaznická zkušenost, rychlost dodání a provozní efektivita e-shopů. S našimi službami mohou e-shopy být konkurenceschopné téměř po celé Evropě, mohou se soustředit na rozvoj a svěřit starosti s logistikou a skladem Mailstepu,“ komentuje Jakub Mates.