Reklama
Megaboard

Klára Tanzerová přebírá vedení marketingu Košíku, ten ve spotu slibuje šťastné a zařízené Vánoce

Do čela marketingového týmu Košík.cz přichází Klára Tanzerová se zkušenostmi ze společností Kaufland, Lego či Lindt & Sprüngli.

Online supermarket Košík.cz oznámil změnu ve vedení svého marketingového týmu. Novou CMO se stala Klára Tanzerová. Její misí bude především budování silného „lovebrandu“ a následně jeho úspěšný vstup do světa. Vedle toho, že Košík umí obsloužit přes šest milionů Čechů ve 13 krajích, se totiž brzy vydá dále do Evropy. Už v první polovině příštího roku by měl působit ve 20 významných městech tří zemí, v následujících letech je pak v plánu provozovat službu v 50 městech a 5 státech.

„Měla jsem to štěstí pracovat pro globální lovebrandy, jako je L’Oréal, LEGO a Lindt & Sprüngli, ale i pro jednoho z největších retailerů na českém trhu. Díky této kombinaci, doplněné o zkušenosti s expanzí na zahraniční trhy, jsme s Košíkem rychle našli společnou řeč. Jsme ve fázi, kdy se rodí silná globální značka. Začínáme ji formovat a stavět, a to je fantastická práce,“ zmiňuje Klára Tanzerová.

Jak Tanzerová naznačila, má za sebou čtrnáct let na nejvyšších marketingových postech. Mezi lety 2017 a 2019 byla ředitelkou marketingu řetězce Kaufland, kde mimo jiné stála za novým stylem komunikace společnosti, zaměřeném na mladší cílovou skupinu. Předtím se přes pět let starala o marketing Lindt & Sprüngli, jíž pomohla ve velkém se etablovat na českém trhu. Tři roky byla u značky Lego zodpovědná za mezinárodní marketing pro šest rozvíjejících se evropských trhů a necelé čtyři roky působila v L’Oréal, kde se věnovala brandům Garnier a Maybelline New York.

„Já osobně jsem do retailu vstoupila, protože mě neuspokojují služby žádného řetězce a trvá u mě neustálá chuť zlepšovat zákaznickou zkušenost. Marketing chci stavět na dokonalém pochopení zákazníka a schopnosti rychle reagovat na jeho měnící se potřeby a priority v současném světě,“ dodává Klára Tanzerová.

Na cestě za značkou, kterou lidé znají, chápou její přínosy a která je baví, se bude opírat o aktuálně 24členný marketingový tým. Prohloubit by se měla také efektivní spolupráce s ostatními odděleními Košíku a dalšími strategickými partnery, jako je například Makro, síť Dr. Max nebo logistický operátor DODO.

Vánoční kampaň s AR hrou

Košík už také přeje „šťastné a zařízené“ Vánoce ve své sváteční kampani. Jejím pilířem je spot z dílny agentury Bubble. Využívá motiv rodiny, finišující přípravy na svátky, podobně jako v loňském společném videu. Letos ovšem s jinou pointou.

S kampaní, kterou pro Košík mimo jiné plánuje PHD, se zákazníci potkají například na YouTube, v rámci rozhlasových spotů na Frekvenci 1, Radiu Impuls, Blaník a dalších 16 stanicích a při injektážích do televizních pořadů stanic Prima a Prima Cool. Do outdooru pak vstupuje v rámci CLV vitrín, velkorozměrových plachet nebo LCD obrazovek. Vidět bude v Praze i krajských městech. Na sociálních sítích je celá myšlenka zvyklostí českých domácností rozvedená do souvislé kontaktní komunitní kampaně.

„Loňská kampaň přinesla skvělé výsledky, a to jak na úrovni brandingu, doručení sdělení, tak zábavy. A to je přesně ten moment, kdy je vhodné zastavit se a říct si – opravdu má smysl dělat ‚něco nového‘? V tu chvíli jsme si jasně odpověděli, že naši energii můžeme využít jinde – například investicí do dalších vylepšení služby Košíku,“ zmiňuje Zuzana Magálová, šéfka brandu Košík.cz.

Na Instagramu pak Košík nasazuje hru na bázi augmentované reality, kterou pro něj vyvinulo studio Filters&Games. Zákazníci, které oblékne do mikulášské čepice a perníkových brýlí, mohou pohybem hlavy sbírat dárky do ikonické košíkové tašky. Kdo nasdílí záznam hry ve svých stories a označí profil Košíku, bude zařazen do slosování o vánoční a novoroční nákupy zdarma. Momentky sdílené na sociálních sítích pak doplní také vánoční limitky animovaných gifů a vánočních samolepek.

„Stávajícím i novým zákazníkům chceme jednoznačně ukázat, že hravost je v našem DNA. Zatímco se jejich nákup chystá, mohou se společně pobavit a pochopit, že nakupování s Košíkem je vše, jen ne stres,“ vysvětluje Zuzana Magálová. „Zejména pro ty, co s námi nakupují poprvé, je to jedno z největších a nejoceňovanějších překvapení.“

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále