Reklama
Megaboard

Adam Lazár přebírá marketing českého Woltu

Nový marketingový ředitel českého Woltu Adam Lazár přichází ze Slovenska. Střídá Jindřicha Holiše, který povede kreativu společnosti v regionu CEE.

Na pozici marketingového ředitele českého Woltu v listopadu nastoupil Adam Lazár, který má už od roku 2021 na starosti vedení marketingového týmu společnosti na Slovensku. Jindřich Holiš, po kterém Lazár český tým přebírá, ve Woltu působí nadále. Nově povede kreativní produkci pro region střední a východní Evropy.

Adam Lazár se v marketingu pohybuje přes 15 let a za svou kariéru prošel různorodými pozicemi i oblastmi. Zkušenosti nasbíral například v Orange Slovensko, kde působil mezi lety 2009 a 2012, a také ve světě agentur, jako jsou Plat4M Digital Agency nebo Huxley Nice Agency, či v sektoru bankovnictví.

Za více než dva roky působení v čele slovenského marketingu Woltu stál Lazár u expanze služeb z Bratislavy na 40 procent území země. Jak Wolt uvádí, jemu a jeho týmu se podařilo rozjet nejen výkonnostní regionální kampaně, ale také celonárodní brandové kampaně, které si rozšiřování služeb do dalších území žádalo.

Na českém trhu se bude prioritně zaměřovat na rozšiřování povědomí o retailových službách Woltu a posílení značky v regionech. Neméně důležitou částí jeho práce bude propagace B2B služeb a předplatného Wolt+.

„Dan Blažek a Jindřich Holiš vybudovali skvělý tým a rozběhli velké množství aktivit, takže nezačínáme na zelené louce. Velmi se těším na tuto náročnou, ale zajímavou výzvu, stát se ve vybraných městech jedničkou na trhu,“ říká Adam Lazár.

Jindřich Holiš se po úspěšném vedení českého marketingového týmu, při kterém se mu podařilo posunout kreativní produkci českého Woltu na jednu z nejvyspělejších v rámci celé skupiny, pouští do nové výzvy. Nově bude jako „regional creative producer“ pro Wolt zastřešovat kreativní produkci pro země střední a východní Evropy, ať už půjde o velké ATL kampaně včetně televizních reklam a jejich lokalizaci napříč regionem, nebo o menší, lokální kreativu.

„Aktuálně připravujeme regionální tendr na kreativní agenturu a výhledově bychom chtěli ve spolupráci s lokálními týmy Woltu vytvořit v Praze takový kreativní hub pro celý region. Držím palce Adamovi a všem markeťákům a markeťačkám z českého Woltu,“ uvedl Jindřich Holiš.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále