Reklama
Megaboard

Marketing hokejové Sparty nově vede David Dinda

David Dinda se vrací do prostředí sportovního marketingu. Někdejší úspěšný manažer klubu Piráti Chomutov, jenž se v posledních letech věnoval komunální politice z pozice náměstka primátora Chomutova, se od 1. listopadu stal šéfem marketingu hokejového klubu HC Sparta Praha.

Hokejová Sparta patří mezi českou špičku na poli sportovního marketingu. V roce 2020 byla oceněna stříbrnou Effie v kategorii aktivačního marketingu za kampaň Nezastavíš. Její dosavadní CMO Jakub Hospůdka, během jehož čtyřletého působení se podařilo navýšit průměrnou návštěvnost zápasů v O2 areně o dva tisíce diváků či vytvořit v českých poměrech unikátní zápasovou show, se však rozhodl hledat nové výzvy mimo sportovní prostředí. Jeho místo tak zaujímá David Dinda.

„Každá změna je zároveň novou výzvou. Podobně jako v hokejovém kádru je důležité, aby jakákoliv změna neznamenala oslabení týmu. Jsem přesvědčen, že David Dinda je díky své obrovské zkušenosti, orientaci v oboru, kreativitě a pracovním úspěchům výbornou alternativou. Věřím, že David bude pokračovat v nastoleném trendu a společně posuneme značku Sparty ještě výš,“ uvedl Jakub Dlouhý, člen představenstva Sparty zodpovědný za marketing a komunikaci, na klubovém webu.

David Dinda řídil v letech 2005 až 2016 marketing chomutovského hokejového klubu. Stál za úspěšným rebrandingem a kompletní změnou klubové identity v roce 2010, kdy s vybudováním nové arény vznikli právě Piráti Chomutov. Do roku 2016 se podílel na realizaci všech marketingových projektů a PR klubu. Poté působil v zastupitelstvu statutárního města Chomutov v roli náměstka primátora s odpovědností za rozvoj a investice, vnější vztahy a informační technologie.

„Pouze jediný klub mě mohl motivovat k návratu do hokejového prostředí. Mám velký respekt k tomu, jak HC Sparta Praha v posledních letech udává trendy ve sportovním marketingu pro celý český sport,“ říká David Dinda. „Vážím si nabídky být součástí této úspěšné a ambiciózní organizace. Udělám maximum, abychom společně navázali na výbornou práci mého předchůdce a celého marketingového týmu,“ dodává.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále