Reklama
Megaboard

Strategický tým Ogilvy posiluje Adam Špina z Triadu

Adam Špina, držitel ceny Stratég roku v soutěži MAM Agentura roku, přechází po 11 letech v pražském Triadu k agentuře Ogilvy.

Na pozici strategy director v agentuře Ogilvy nastoupil od října Adam Špina, který letos získal ocenění Stratég roku v soutěži Agentura roku vyhlašované časopisem Marketing & Media. Přichází po 11 letech u agentury Triad a v nové roli strategického ředitele nahradí Zuzanu Kabelkovou. Ta se bude v síti Ogilvy starat o klienty v regionu Evropy. Špina bude bude pod vedením Jiřího Jóna, head of strategy & consulting Ogilvy, supervizovat přípravu i exekuci strategií pro stávající klienty a pomůže také s rozvojem nových obchodních příležitostí.

„Díky silné digitální expertize a zkušenostem se stavěním i rozvojem značek v mezinárodním prostředí je Adam významnou posilou našeho týmu, který je svými specializacemi široce rozkročený od klasických brandových strategií přes odborníky na brand experience, ESG strategie až ke specialistům na nové technologie, jako je AR/VR nebo umělá inteligence, „ uvedl Jiří Jón a dodal: „Adamovy bohaté zkušenosti se zúročí i ve spolupráci s agenturní sítí na mezinárodních projektech a v rámci consultingu, kde klientům pomáháme řešit výzvy úzce provázané s jádrem byznysu a kde je komunikační brief až poslední fází celého procesu.“

Adam Špina se v reklamním oboru pohybuje jedenáct let, které strávil v pražském Triadu. Začínal v roli specialisty pro sociální média, ale už od ledna 2014 byl ředitelem pro strategii a média, vedl tým stratégů a online media specialistů a kompletně zodpovídal za brandové strategie, plánování kampaní i média.

„Za těch jedenáct let jsme s týmem stáli u mnoha počátků. Od éry nastavování digitálních strategií značek v dobách digitálního temna přes integrovaný přístup ke kampaním napříč agenturami až po nástup ESG nebo vypořádávání se se současnou permakrizí, která zasáhla všechny bez rozdílu. Jsem vděčný skvělému týmu, se kterým jsme všechny tyto začátky zvládli a získali tak cenné know-how, a těším se na nové výzvy s větším přesahem do consultingu a tvorby značek právě v Ogilvy,“ říká Adam Špina.

U Triadu se Špina například věnoval značce Velkopopovický Kozel – měl na starosti nastavení její strategie pro deset zahraničních trhů, od Německa po Jižní Koreu. Kromě toho pracoval i na regionálních projektech pro IKEA včetně oceňované kampaně proti domácímu násilí Za bezpečný domov nebo Na dalších 150 let pro Gambrinus, oceněné mimo jiné zlatou Effie. V poslední době je podepsaný pod kampaněmi například pro Seznam.cz, Decathlon nebo nastavením značek pro světové (Newsmatics) i české firmy (Prague Residences).

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále