Reklama
Megaboard

Marketingovou ředitelkou Metronome Prague se stala Renata Werliková

Metronome Prague získal novou posilu s více než 20letou expertízou v oblasti PR, marketingu, komunikace, eventů, sponsorshipu, CSR i digitálu. Šéfkou marketingu festivalu se stala Renata Werliková, bývalá CMO a ředitelka komunikace společnosti Generali Česká pojišťovna.

V největší pojišťovně na trhu si prošla realizací velkých kampaní i sloučením a rebrandingem Generali a České pojišťovny, organizovala velké eventy a je podepsána pod řadou oceňovaných kampaní. Mezi ty se řadí i koncert „Národ sobě – kultura tobě“ pořádaný během pandemie v roce 2021. Už tehdy Renata Werliková s organizátory Metronome Prague spolupracovala, a to z pozice komunikační ředitelky pojišťovny, která byla generálním partnerem akce. Koncert při vysílání trhl rekord ve sledovanosti na ČT Art a následně si vysloužil i odborné ocenění: 1. místo ve výroční ceně České eventové asociace v kategorii „Eventy zaměřené na podporu vztahů s veřejností“.

Do týmu Metronome Prague přichází s nadšením a jasnou vizí: „Na minulých ročnících jsem byla pravidelnou návštěvnicí a Metronome jsem si okamžitě zamilovala. Až teď si naplno uvědomuji, kolik práce a příprav si taková akce vyžádá. Bude to výzva, ale s Davidem Gaydečkou i Martinem Voňkou jsme si okamžitě profesně i lidsky sedli a těším se, jak společně Metronome pozdvihneme ještě výš. Interně tomu říkáme, že chceme posílit pověst Metronome jako 5hvězdičkové kulturní akce se vším všudy.“

Renata Werliková bude mít na starost veškerou externí komunikaci a zákaznickou zkušenost. Mezi prvotními cíli má posílení značky Metronome Prague nejen jako hudebního festivalu, ale jako výjimečné společenské události s pestrým programem. Ten se pyšní jak nabídkou interpretů světových kvalit, tak inspirativním doprovodným programem složeným z rozhovorů, divadel, workshopů a dalších. To vše ve skvěle vybaveném areálu holešovického Výstaviště, které každoročně během akce nabízí i pestré gastro zážitky ve spolupráci s pečlivě vybranými podniky z celého Česka i zahraničí.  

Mezi chystanými novinkami je mimo jiné i rozšíření balíčků s ubytováním, o které si fanoušci říkali už v minulých letech. Velmi brzy dojde také k odhalení interpretů pro příští ročník 2024, ve kterém znovu nebudou chybět světová jména – 7. ročník festivalu Metronome Prague se uskuteční od 20. do 22. června.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále