Skupina Packeta, do které patří i česká technologicko-logistická společnost Zásilkovna, má nového ředitele marketingu. Je jím Tomáš Bzirský, který na pozici střídá Milana Šmída. Ten ve společnosti skončil letos v červenci po více než čtyřech letech působení.
Hlavním úkolem nového CMO bude řízení a koordinace marketingových aktivit napříč všemi státy, ve kterých Packeta působí, včetně České republiky. Tomáš Bzirský přichází do Packety z GymBeamu, ve kterém působil jako regionální country manager pro CE. Mnoho dalších zkušeností nasbíral například v Rohlíku, Košíku nebo ČSA.
Vedle šéfa marketingu má Packeta i novou obchodní ředitelku, kterou se stává Lucie Šmídová. Během více než 20leté kariéry působila například jako obchodní ředitelka programu iBOD v České spořitelně, v uplynulých letech se pak věnovala poradenské a projektové činnosti. Ve své funkci se zaměří na další rozvoj obchodního oddělení a expanzi na českém trhu.
„Konec roku se blíží a s ním také rekordní předvánoční nakupování, které je pro celý segment e- commerce velkou výzvou. Mám proto velkou radost, že náš manažerský tým právě v této době posílí profesionálové z oboru marketingu a obchodu. Lucie a Tomáš jsou pro Packetu mimořádně silnou posilou a já je vítám v naší červené rodině. Věřím, že nám jejich zkušenosti pomohou jak v dalším úspěšném zvládnutí předvánoční sezony, tak i v dalším růstu, expanzi a naplňování ambiciózních cílů, které celá skupina Packeta v budoucnu má,“ komentuje Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta.