Mediální agenturu Mindsquared ze skupiny Mind2FLO od září povede Petra Pipková. Změna na pozici CEO podle tiskové zprávy navazuje na vývoj ve struktuře agentury, která chce pod novou šéfkou pokračovat v naplňování skupinové vize a maximálně vytěžovat příležitosti mediálního trhu.
Petra Pipková navazuje na roční působení Martina Králíka. Za první rok tým Mindsquared realizoval potřebné kroky k etablování nového hráče na trhu mediálních agentur: „Martin pomohl položit základy a provedl firmu prvním rokem jejího fungování, i díky tomu dnes máme perfektně nastartovanou 360° agenturu a solidní základ klientského portfolia. Další etapa bude především o naplnění naší vize konzultační skupiny nového typu a věřím, že pro tento úkol je právě Petra tím pravým člověkem, který pomůže ještě lépe propojit média a technologie. Má know-how jako málokdo na našem trhu, a navíc i potřebný tah na branku,“ říká Jan Galgonek, CEO konzultační agentury Mind2FLO, která propojuje fungování mediální agentury Mindsquared a digitální konzultační agentury FLO.
„Mindsquared mě přesvědčil svým odhodláním postavit agenturu založenou na unikátním přístupu k lidem v týmu i klientům, a především možností opět budovat profesionální a lokálně řízenou mediální agenturu s mezinárodní ambicí,“ říká Petra Pipková, která chce navázat na agenturní důraz na profesionální přístup, efektivitu komunikačních strategií a pokročilou práci s daty: „Těším se na příležitost propojovat know-how celé skupiny Mind2FLO tak, aby klient dostal inovativní a maximálně efektivní řešení,“ uzavírá Petra Pipková.
Dlouholeté zkušenosti s vedením mediální agentury, českým i zahraničním mediálním trhem, a především dlouholetou expertízou ve strategickém komunikačním plánování pro největší lokální i globální klienty řadí Petru Pipkovou mezi nejzkušenější profesionály na našem trhu. Petra Pipková přichází z agentury McCann, kde působila na pozici Chief Media Officer a budovala strategickou a business datovou expertízu v rámci nově vzniklé divize. Ve své dosavadní kariéře kromě pozice Managing Partner v agentuře Knowlimits více než 22 let vedla mediální agenturu MediaCom, stála u zrodu Knowlimits a byla první předsedkyní rady Asociace mediálních agentur (ASMEA).
Agentura Mindsquared působí na trhu od začátku roku 2022 a za tuto dobu získala silné portfolio klientů. Za uplynulé období její tým zajistil strategické konzultace nebo mediální nákup pro klienty jako KKCG, firmy z portfolia skupiny PPF, Moneta, Hartmann Group, Betano nebo Foodora.