Reklama
Megaboard

Petra Pipková střídá v čele Mindsquared Martina Králíka, přichází z McCannů

Mediální agenturu Mindsquared ze skupiny Mind2FLO od září povede Petra Pipková. Změna na pozici CEO podle tiskové zprávy navazuje na vývoj ve struktuře agentury, která chce pod novou šéfkou pokračovat v naplňování skupinové vize a maximálně vytěžovat příležitosti mediálního trhu. 

Petra Pipková navazuje na roční působení Martina Králíka. Za první rok tým Mindsquared realizoval potřebné kroky k etablování nového hráče na trhu mediálních agentur: „Martin pomohl položit základy a provedl firmu prvním rokem jejího fungování, i díky tomu dnes máme perfektně nastartovanou 360° agenturu a solidní základ klientského portfolia. Další etapa bude především o naplnění naší vize konzultační skupiny nového typu a věřím, že pro tento úkol je právě Petra tím pravým člověkem, který pomůže ještě lépe propojit média a technologie. Má know-how jako málokdo na našem trhu, a navíc i potřebný tah na branku,“ říká Jan Galgonek, CEO konzultační agentury Mind2FLO, která propojuje fungování mediální agentury Mindsquared a digitální konzultační agentury FLO. 

„Mindsquared mě přesvědčil svým odhodláním postavit agenturu založenou na unikátním přístupu k lidem v týmu i klientům, a především možností opět budovat profesionální a lokálně řízenou mediální agenturu s mezinárodní ambicí,“ říká Petra Pipková, která chce navázat na agenturní důraz na profesionální přístup, efektivitu komunikačních strategií a pokročilou práci s daty: „Těším se na příležitost propojovat know-how celé skupiny Mind2FLO tak, aby klient dostal inovativní a maximálně efektivní řešení,“ uzavírá Petra Pipková.

Dlouholeté zkušenosti s vedením mediální agentury, českým i zahraničním mediálním trhem, a především dlouholetou expertízou ve strategickém komunikačním plánování pro největší lokální i globální klienty řadí Petru Pipkovou mezi nejzkušenější profesionály na našem trhu. Petra Pipková přichází z agentury McCann, kde působila na pozici Chief Media Officer a budovala strategickou a business datovou expertízu v rámci nově vzniklé divize. Ve své dosavadní kariéře kromě pozice Managing Partner v agentuře Knowlimits více než 22 let vedla mediální agenturu MediaCom, stála u zrodu Knowlimits a byla první předsedkyní rady Asociace mediálních agentur (ASMEA). 

Agentura Mindsquared působí na trhu od začátku roku 2022 a za tuto dobu získala silné portfolio klientů. Za uplynulé období její tým zajistil strategické konzultace nebo mediální nákup pro klienty jako KKCG, firmy z portfolia skupiny PPF, Moneta, Hartmann Group, Betano nebo Foodora.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále