Novou marketingovou ředitelkou Heineken Česká republika se od října 2022 stává Martina Ježdíková. Na pozici střídá dosavadní ředitelku marketingu Agnieszku Gorecki, která působí od května v centrále společnosti v Amsterodamu. Martina do Česka přichází z Malajsie, kde poslední tři roky působila na pozici marketingové ředitelky ve společnosti Kimberley-Clark.
Martina Ježdíková se stává součástí nejvyššího vedení společnosti a členkou představenstva společnosti Heineken ČR. Spolu s management týmem bude nadále posilovat pozici Heinekenu v České republice s cílem stát se silnou dvojkou na českém pivním trhu. Její prioritou budou především inovace strategických značek, kreativní komunikace, která si získá srdce Čechů. Zároveň bude také pokračovat v posilování schopností a výkonnosti marketingového týmu, a současně se zaměří i na nová, aktuální témata, jako je dlouhodobě udržitelný růst a společenská odpovědnost v rámci globální strategie Evergreen v České republice.
Martina přichází do Heineken ČR ze společnosti Kimberley-Clark, kde působila téměř 20 let na různých lokálních a regionálních pozicích v Evropě, Africe a na Středním východě i v Asii. Svou kariéru započala jako associate brand manager produktů péče pro děti a ženy v České republice a na Slovensku. V roce 2006 se posunula do Velké Británie, kde se během devíti let vypracovala z pozice European brand managera až na senior marketing managera pro celou Evropu, Střední východ a Afriku.
V roce 2015 přijala jako první žena nabídku na pozici Marketing Director pro Střední východ a severní Afriku, ze které řídila marketing a tržby pro oblast 14 zemí. Do Prahy se Martina vrací z Malajsie, kde působila poslední tři roky jako marketing director. V Malajsii Martina dokázala zvrátit vývoj všech kategorií, kdy všechny svěřené značky v jejím portfoliu dlouhodobě rostou v tržním podílu a díky jejím výsledkům dosahuje pobočka v Malajsii historicky nejlepších výsledků ve svém hospodaření.