Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Novou marketingovou ředitelkou Heineken ČR se stala Martina Ježdíková

Novou marketingovou ředitelkou Heineken Česká republika se od října 2022 stává Martina Ježdíková. Na pozici střídá dosavadní ředitelku marketingu Agnieszku Gorecki, která působí od května v centrále společnosti v Amsterodamu. Martina do Česka přichází z Malajsie, kde poslední tři roky působila na pozici marketingové ředitelky ve společnosti Kimberley-Clark.  

Martina Ježdíková se stává součástí nejvyššího vedení společnosti a členkou představenstva společnosti Heineken ČR. Spolu s management týmem bude nadále posilovat pozici Heinekenu v České republice s cílem stát se silnou dvojkou na českém pivním trhu. Její prioritou budou především inovace strategických značek, kreativní komunikace, která si získá srdce Čechů. Zároveň bude také pokračovat v posilování schopností a výkonnosti marketingového týmu, a současně se zaměří i na nová, aktuální témata, jako je dlouhodobě udržitelný růst a společenská odpovědnost v rámci globální strategie Evergreen v České republice.

Martina přichází do Heineken ČR ze společnosti Kimberley-Clark, kde působila téměř 20 let na různých lokálních a regionálních pozicích v Evropě, Africe a na Středním východě i v Asii. Svou kariéru započala jako associate brand manager produktů péče pro děti a ženy v České republice a na Slovensku. V roce 2006 se posunula do Velké Británie, kde se během devíti let vypracovala z pozice European brand managera až na senior marketing managera pro celou Evropu, Střední východ a Afriku.

Reklama
MMcite

V roce 2015 přijala jako první žena nabídku na pozici Marketing Director pro Střední východ a severní Afriku, ze které řídila marketing a tržby pro oblast 14 zemí. Do Prahy se Martina vrací z Malajsie, kde působila poslední tři roky jako marketing director. V Malajsii Martina dokázala zvrátit vývoj všech kategorií, kdy všechny svěřené značky v jejím portfoliu dlouhodobě rostou v tržním podílu a díky jejím výsledkům dosahuje pobočka v Malajsii historicky nejlepších výsledků ve svém hospodaření.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)