Jan Vašíček do Košíku přešel z postu ředitele brand marketingu řetězce Globus, ve kterém působil tři roky na několika marketingových pozicích.
Na starosti zde měl celé offline i oddělení a zodpovídal za kompletní korporátní identitu. Před tím řídil značku jako šéf online oddělení v pojišťovně Direct, zkušenosti s online marketingem sbíral i jako seniorní account manager v Adexpresu nebo agentuře H1.cz.
Jeho hlavní mise v Košíku vyplývá z probíhající expanze služby v Česku. Košík se vrátil do desítek moravských měst, rozšiřuje své pokrytí v těch stávajících a postupně mění svou propozici. Nově chce být oprávněně vnímán jako místo k nejvýhodnějším nákupům i pro ty, co doposud upřednostňují kamenné prodejny. Díky spolupráci s partnery totiž nově dokáže rozvážet v regionech nákupy rychleji, spolehlivěji, levněji a zároveň se sortimentem, který je za nejlepší cenu na trhu.
„Marketing Košíku přebírám ve velmi strategické fázi. Máme nakročeno k tomu stát se volbou číslo jedna pro běžnou českou domácnost. Naše benefity dokážeme postavit jak pro zákazníka z Prahy nebo Brna, tak rodinu ze sídliště z okresního města,“ zmiňuje Jan Vašíček, marketing director Košík.cz. „Dokázali jsme na úrovni služby a nabízených produktů postupně změnit vnímání Košíku na službu, která je vhodná pro všechny. Čeká nás tedy krásná práce – komunikovat kvalitní a pohodlný servis, ze kterého jsme nic neslevili. A který nabízíme za víc než dobré peníze.“
Vašíček se bude v komunikaci opírat o nově restrukturalizovaný interní tým. Mezi hlavní komunikační esa v rukávu bude patřit lepší prezentace dostupných cen a akčních nabídek ušitá zákazníkům na míru, rozvíjející se služby klubu Benjamínek pro rodiče s dětmi nebo programu Plná péče, který seniorům a hendikepovaným nabízí dotované potraviny.
Košík v současnosti na pravidelné bázi monitoruje celý trh a podle něj upravuje svoje ceny. Díky tomu u všech běžně nakupovaných položek patří jeho cena k těm nejvýhodnějším i mimo akce, desítky nejčastěji kupovaných kategorií pak srovnává s trhem dokonce na denní bázi – zákazníkům tedy může garantovat, že neakční ceny budou vždy patřit k těm nejlepším.