Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jakub Žirovnický je novým CEO agentury Aetna

Brněnskou strategicko-kreativní agenturu povede někdejší manažer digitálních projektů. Dosavadní CEO Pavel Doležal zůstává konzultantem.

Strategicko-kreativní agentura Aetna mění nejvyšší vedení. Na pozici CEO se začátkem roku nastupuje dosavadní manažer digitálních projektů a spolumajitel Jakub Žirovnický. V brněnské agentuře působí už od roku 2013, digitální tým budoval a vedl od srpna 2017.

„Vedle několika interních modernizačních změn chci klást důraz primárně na budování partnerství mezi klienty a agenturou. Bourat zbytečné bariéry či chiméry, že agentura není partner, nezáleží jí na kvalitě či úspěchu klienta, ale na vlastním prospěchu. Partnerství má být o spolupráci, oboustranně prospěšné a posouvající,“ říká pro MAM o svých cílech Žirovnický.

Reklama
Abovalve

V pozici CEO agentury střídá Jakub Žirovnický zakladatele a spolumajitele Aetny Pavla Doležala. Ten se plánovaně a postupně stahuje z každodenního života firmy. „Pořád zůstává její důležitou součástí – nejen pro konzultace v rámci dlouholetých zkušeností s vedením firmy, ale také s ním konzultujeme kreativní strategie, kdy využíváme jeho podnětů. Pořád zůstává duchovním otcem Aetny se vším, co k tomu patří,“ ujišťuje Žirovnický.

Agentura změny plánovala a připravovala prakticky celý loňský rok. Pod novou roli CEO spadá vedle strategie a komunikace i HR a starost o chod firmy, přebírá  částečně i náplň dosavadního výkonného ředitele a spolumajitele Romana Šťastného. Ten bude nově působit v pozici finančního ředitele, bude mít primárně na starost dohled nad výdaji agentury a s tím související zajištění provozních věcí.

Žirovnický dodává, že agentuře zůstává stejný cíl – mít za sebou úspěšné projekty, které dávají smysl, přinášejí výsledky a radost z práce. „Naším interním claimem je čím dál víc ‚bavme se‘. Líbí se nám, jak je to mnohostranné a obouznačné. Jde nám o to být s klientem v úzkém kontaktu, protože jedině tak mu dokážeme porozumět a navrhnout mu správná řešení, která budou mít dlouhodobý efekt. Ale ‚bavme se‘ se vztahuje i k zábavě, naše kreativa má být zábavná, nenudit, nezapadat. Nechceme pracovat na bezpohlavních zadáních, jejichž cílem je zkrátka jen něco udržovat při životě,“ uzavírá Žirovnický.

Picture of Jakub Křešnička

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. V Marketing & Media se věnuje převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.
Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)