Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jakub Zelenka novou posilou deníku E15

V redakci E15 se Zelenka zaměří na kauzy a delší analytické texty z prostředí byznysu a politiky.

Nová posila deníku E15 Jakub Zelenka začínal psaním na serveru Lidovky.cz. V roce 2016 získal první novinářskou cenu 2016 v kategorii inovativní žurnalistika, společně s Tomášem Málkem a Marcelem Šulkem za projekt Češi v zajetí sociálních bublin, který umožňoval vyzkoušení vlastní sociální bubliny na sociální síti Facebook.

Z „lidovek“ přešel do Aktuálně.cz a Hospodářských novin, kde působil v letech 2016 až 2018. Z tohoto období si odnesl Novinářskou křepelku (2017) za pokrývání tématu dezinformací a fake news a společně s novináři Lukášem Prchalem a Nikitou Poljakovem také Novinářskou cenu v oblasti on-line žurnalistiky za grafiku věnující se fenoménu fake news s názvem Dezinformace: co pro vás znamenají lži? Od roku 2018 do začátku loňského roku se pak věnoval autorské práci v Deníku N. Poslední rok cestoval a začal vydávat svůj vlastní newsletter Mimo agendu, který byl nominován na ocenění Křišťálová Lupa.

Reklama
ČEZ

„Novinařina je hlavně týmová práce. Po roce, kdy jsem působil pouze na volné noze, jsem proto rád, že mám v E15 zázemí, ve kterém se bez obav mohu pouštět i do důležitých kauz,“ říká k novému startu Jakub Zelenka. Šéfredaktor E15 Nikita Poljakov dodává: „Jsem za spolupráci s Jakubem rád. Jeho zkušenosti a obsah mohou být přínosem jak pro E15, potažmo Czech News Center, tak pro naše čtenáře. Jedná se o velmi zkušeného novináře.“

E15 je ekonomický a byznysový deník, založený na konci roku 2007. Web E15.cz navštíví měsíčně přes 1,6 milionu uživatelů. Titul, jehož brand oslavil loni 15 let na trhu, získal v únoru 2021 nového šéfredaktora, kterým se stal ekonomický novinář Nikita Poljakov. Na konci roku 2022 odešla z E15 Kateřina Baumgartnerová, která stála u zrodu značky a posledních několik let působila jako zástupkyně šéfredaktora a vedla Magazín E15. Vedení magazínu převzal byznysový novinář Petr Weikert.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu