Mediální divizi Publicis Groupe posílili mediální experti Josef Justián, Jiří Lebeda a Tomáš Jarolím. Do staronového působiště se vrací z agentur OMD, Dentsu a švédské Precis Digital.
Josef Justián se do komunikační skupiny vrátil po třech a půl letech, během kterých působil jako Client Service Director v mediální agentuře OMD. V mediální divizi Publicis Groupe nastoupil na pozici Business Director a na starost zde má vedení jednoho z klientských konzultantských týmů. Během svého předchozího působení v Publicis Groupe pracoval 7 let v její mediální agentuře Zenith.
„Ze Zenithu jsem odcházel, protože jsem po sedmi letech potřeboval změnu a chtěl jsem získat nové zkušenosti. Publicis se za těch pár let hodně proměnil a dnes je to v mnoha ohledech jiná firma. K návratu mě zlákal integrovaný proces mediálního plánování a hlavně expertíza v oblasti digitálu, která se díky spojení s Red Media dostala na úplně jiný level,” říká Josef Justián.
Jiří Lebeda do Publicis Groupe přišel ze skupiny Dentsu, ve které působil jako Digital Team Leader agentury Carat. Do staronového působiště, kde v minulosti pracoval jako seniorní specialista na programatickou reklamu a později mediální plánovač, se vrací po roce. Nově bude v Publicisu zastávat pozici Senior Media Consultant.
„Za zkušenost v Dentsu jsem rád, ale když se objevila možnost návratu na novou pozici do Publicis Groupe, dlouho jsem neváhal. Na Publicisu mi vyhovuje jeho dynamika i vysoká otevřenost vedení směrem k zaměstnancům. Až zpětně člověk docení taky silný analyticko-výzkumný tým a model Power of One, díky kterému funguje celá agenturní skupina jako jeden celek,” říká Jiří Lebeda.
Tomáš Jarolím se do Publicis Groupe vrátil na pozici webového analytika, kterou zde zastával i před svým odchodem do přední švédské digitální agentury Precis Digital. V ní působil od loňského července jako specialista na sociální média a webovou analytiku. V Publicis Groupe se bude po návratu věnovat reportingu kampaní, měření webů a analytice e-commerce klientů.
„Po třech letech v Red Media a Publicis Groupe jsem chtěl zkusit život v zahraničí a zjistit, jak vypadá práce v jiném prostředí. Práce v Precisu mi toho dala hodně. Ale také jsem zjistil, že úroveň digitálního marketingu je v českém Publicisu v některých ohledech překvapivě vyšší, než ve Švédsku. Zároveň mi v práci chyběl kolektiv, který spolu tráví i volný čas, a proto jsem se po čase rozhodl k návratu,” popisuje Tomáš Jarolím.