Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Parfumerie Douglas změnila vedení, novým CEO je Alexandr Štach

Dosavadní šéf společnosti Michal Kocman se posunul do regionálního vedení. Finanční ředitelkou je nově Tereza Trunečková.

Parfumerie Douglas obměnila svůj lokální vrcholový management. Má nového generálního ředitele a finanční ředitelku. Dosavadní CEO pro CZ&SK Michal Kocman nově dohlíží na oblast nákupu a sortimentu celého regionu střední a východní Evropy z pozice CEE purchasing & assortment director.

V roli generálního ředitele pro Českou a Slovenskou republiku vystřídal Kocmana někdejší finanční ředitel společnosti Alexandr Štach. „Společně s Alexem se nám v posledních pěti letech povedlo uskutečnit rozšíření společnosti na slovenský trh, rozjet v plné síle e-commerce aktivity, a to vše podpořit vybudováním supply chain struktury a implementací CDC,“ uvedl Michal Kocman s tím, že jeho nástupce bude dále rozvíjet spolupráci s partnery a dodavateli ve všech oblastech týkajících se případné expanze, podpory prodejů a rozvoje na obou trzích.

Reklama
ČEZ

Posunem uvolněné pozice CFO se chopila Tereza Trunečková, která ve firmě pracuje už čtyři roky a věnovala se controllingu a reportingu. „Zaštítí vedle toho už i kompletní finanční vedení Parfumerie Douglas a bude pevnou oporou formy společného byznysu s obchodními partnery,“ zdůraznil Kocman.

Sám Kocman chce z nové pozice v regionálním vedení upevnit a zefektivnit spolupráci s obchodními partnery a dodavateli, posunout ji na nadnárodní úroveň a obohatit tak společný byznys. „S týmem, částečně rozděleným do klastrů dle zemí, budeme spolupracovat na strategii sortimentu všech kategorií a na harmonizaci obchodních podmínek. Dále také zaštítíme kompletní strategii sortimentu pro celý CEE region, chceme zejména zefektivnit aktuální procesy, zrychlit celý supply chain proces v rámci CEE regionu. To vše s cílem zjednodušit a optimalizovat organizaci, procesy a komunikaci v rámci spolupráce s dodavateli,“ poznamenal.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)