Na starosti bude mít tvorbu a realizaci marketingových a komunikačních strategií. Zodpovědná bude také za organizaci eventů pro zákazníky, celkové PR značky a také správu webu a online komunikaci skupiny Thein.
Šremrová svou více než desetiletou kariéru nastartovala jako projektová manažerka v agentuře Profit Booster. Následně několik let působila v L’Ocittane en Provence. Nejdříve v české pobočce spravovala online komunikaci a CRM pro region Central Europe a později ve švýcarské centrále koordinovala marketingové aktivity na několika trzích včetně Skandinávie.
Poté pracovala jako globální marketingová ředitelka v přepravci Leo Express. Věnovala se zvyšování povědomí o jednotlivých produktech společnosti na všech trzích. Konkrétně se jednalo o Česko, Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko a Ukrajinu. Vedla projekt rebrandingu značky, redesignu webu a spuštění nové mobilní aplikace. Před příchodem do Thein Digital pracovala jako Senior Account Manager v SYMBIO Digital.
„V Thein Digital aktuálně spouštíme nové služby v oblasti Amazon Web Services a kontejnerové aplikační infrastruktury se zaměřením na Kubernetes a DevSecOps. Z tradičního legacy byznysu se stáváme poskytovatelem hybridních řešení kombinujících to nejlepší z obou světů. Stáňa sice nepřichází z IT světa, ale to naopak bereme jako její přidanou hodnotu a věříme, že dokáže naše produkty promovat jazykem, kterému porozumí široká veřejnost. Proto mám radost, že se marketingovou a komunikační manažerkou stala právě ona,“ vysvětluje CEO Thein Digital Martin Hanc.