Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Agentura Symbio rozšiřuje tým

Čtyři posily mají agentuře pomoci s tvorbou brand a digital experience. Nastoupili Alena Zachová, Martin Gočik, Barbora Kočí a Barbara Zelená.

Tým agentury Symbio se rozrostl o nové lidi se zkušenostmi z integrovaných kampaní i ryze digitálního prostředí. Mají pomoci při tvorbě brand a digital experience. „V Symbiu se specializujeme primárně na BX a DX. V týmu ale máme i zkušené marketéry a kreativce s mnohem širším záběrem, neustále tak prohlubujeme naši expertizu. A teď vítáme další posily,“ uvedl Robert Haas, spolumajitel agentury Symbio.

Na pozici social media manažerky nastupuje Alena Zachová. Od sociologického výzkumu online chování české populace a rozvoje digitální gramotnosti v ČR se postupně dostala do čela social týmu v Newton media. Tam pomáhala firmám a institucím odkrýt stopu jejich značky v online prostředí, analyzovat dopad krizových situací na značku a budovat vztah se zákazníky prostřednictvím sociálních médií. „Sociální sítě dokážou výrazně ovlivnit vztah zákazníka se značkou. Aby byl ale kvalitní a dlouhodobý, je potřeba je chytře propojit s ostatními touchpointy. I v tom jsme v Symbiu zajedno,“ řekla Zachová.

Reklama
Know

Do kreativního týmu Symbia přichází copywriter a idea maker Barbora Kočí. Během svého působení v agenturách Media Age a Justmighty pracovala pro značky Škoda Auto, Kofola, Kooperativa, Nextbike nebo Hartmann-Rico. „Pro Symbio jsem se rozhodla hlavně kvůli lidem, atmosféře a koncepčnímu vedení. Oceňuju, že tady má každý člen týmu zdravou míru svobody a možnost věci posouvat,“ popsala Kočí.

Tým, který se stará o grafické zpracování kreativních výstupů a vizuální identitu, posílil grafický designér Martin Gočik. V minulosti působil jako freelance UI designer a brand manažer. Na pozici senior graphic designer a později head of graphics pracoval pro Mall.cz nebo Košík.cz, kde vedle vizuální identity Košíku úzce spolupracoval s UI a UX týmem a přetvářel web značky do modernější a uživatelsky přívětivější podoby.

Tým client service rozšířila Barbara Zelená, která působila v agentuře S5ive coby grafická designérka a později jako group head. Měla na starost vývoj produktu interních značek Engelmüller, Stratosphere Boards a Wake & Fun. Později se rozhodla své zkušenosti zužitkovat na pozici account manažerky. Po práci pro klienty jako Mitsubishi, Orlen Unipetrol nebo ERV Evropská pojišťovna se chce dále rozvíjet právě v Symbiu.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)