V Czech Promotion se Vlasák bude věnovat kreativitě a strategii v projektech pro klienty napříč agenturou.
Novou posilou marketingové agentury Czech Promotion se stal Petr Vlasák. Své zkušenosti provázené oceněními za kreativitu a efektivitu uplatní v projektech pro klienty napříč agenturou. Jak v kreativních řešeních, tak při tvorbě strategií. Agentura tak pokračuje v posilování týmů, v nichž působí už sto specialistů.
„Letošní rok je pro nás svým způsobem přelomový. Výrazně rozšiřujeme a zkvalitňujeme služby klientům – s tím souvisí i personální růst týmů našich profesionálů. Jsem rád, že se se svými dlouholetými zkušenostmi zapojí i Petr Vlasák, spolupráce to bude pro všechny přínosná,“ říká Jan Coufal, CEO Czech Promotion.
Petr Vlasák do agentury přichází po devíti měsících s YYY Agency, kde působil jako „creative lead“, spolupracoval též s agenturou Effe. Do letošního ledna byl přes patnáct let kreativním ředitelem agentury Comtech Can. Před tím působil v Grey Praha, DDB, Saatchi & Saatchi. V roce 2017 získal Zlatý ohníček za svůj přínos oboru od Art Directors Clubu, v roce 2020 Clio Award a jeho práce pro Český červený kříž byla vybrána pro Exhibition for Good na Cannes Lions. Je též prezidentem prezidentem Creative Copywriters Clubu, cechovní organizace reklamních textařů.
„Pracovat ve velké české marketingové firmě je pro mě po zkušenostech ze síťových a menších lokálních agentur přirozeným krokem v profesní dráze. Věřím, že můžu být agentuře v jejím dalším růstu prospěšný a pomoci jejím klientům být víc vidět,“ uvádí Petr Vlasák.
Agenturu Czech Promotion, která klientům nabízí full-service tvorbu efektivních kampaní, čeká do konce roku rozšíření stávajících prostor v Karlíně na celkových 2000 metrů čtverečních.