Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Miky Karas přechází do agentury Innovate

Agentura posiluje tým na tvorbu strategií a zlepšování vnímaní značek. Karas povede tým pro brand experience.

Agentura Innovate obsazuje nově vytvořenou pozici „head of brand experience“, na kterou nastupuje Miky Karas. Ten je téměř čtyři roky členem výboru českého Art Directors Clubu, od roku 2021 působil jako kreativní ředitel agentury Cheil, předtím byl dva roky kreativním ředitelem S5ive a mezi lety 2016 a 2018 vedl kreativu v Symbio Digital. Předtím také působil jako copywriter ve WMC Grey či Comtech Can. Během své kariéry získal přes 25 lokálních i mezinárodních ocenění za kreativitu i efektivitu.

V Innovate bude mít Karas na starosti vedení brand experience týmu a tvorbu strategií pro stávající značky jako Danone, Hisense, IQOS, Bosch, i pro nové klienty. „Brand experience odlišuje ty nejúspěšnější značky jako jsou třeba Patagonia, Apple nebo IKEA od těch ostatních,“ popisuje Karas pohled agentury na měnící se potřeby značek, a dodává: „Když se lidí zeptáte, co chtějí, jen těžko vám řeknou: chceme konzumovat nudnou a neodvážnou reklamu. Spíše vám odpoví něco ve smyslu, že se chtějí bavit a něco prožívat. Navíc v dnešní době performance a data driven marketingu je o to víc nutné, aby značky lidem dávaly smysl – přinášely relevantní emoce a nabízely přidanou hodnotu. A to jak svými produkty, tak i komunikací.“

Reklama
Know

Innovate na trhu působí přes dvacet let a specializuje se na „experiential marketing“, tvoří všechny komunikační aktivity, které pomáhají formovat značku směrem k lidem jako jeden ucelený prožitek. „Brand experience je ve světě už zavedeným pojmem. U nás si klienti většinou představují, že děláme eventy. Pravdou je, že brand experience je komplexní přístup, který buduje emocionální propojení značky se zákazníkem všemi vhodnými prostředky,“ říká zakladatel Innovate Jiří Macháček, a pokračuje: „Může to být event stejně jako social media content, video nebo instalace ve veřejném prostoru. Naším cílem je vytvářet pro značky obsah, který jim zajistí výrazně vyšší pozornost i aktivní zastánce.“

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)