Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kešelák střídá v Glami na pozici CEO Hodbodě

Novým CEO největšího módního vyhledávače v Evropě je Ján Kešelák, který už pět let spoluurčuje směr Glami. Nejprve jako šéf expanze do Řecka, adriatických zemí a Pobaltí a v posledním roce také jako chief revenue officer. 

Jeho úkolem bude dotáhnout transformaci společnosti v přední platformu objevování módy založenou na hyper-personalizaci a umělé inteligenci. Zakladatel Glami a stávající partner investiční skupiny Miton Tomáš Hodboď pak postupuje do čela nově založeného fondu Glami Ventures. Plánuje investovat do firem, které usnadňují objevování produktů online, ale i těch využívajících umělou inteligenci v e-commerce.

Nový CEO dokončí integraci italského Stilea

Obměna vedení koresponduje s krátkodobou a dlouhodobou vizí módního vyhledávače, jíž je v blízkém horizontu úspěšně dovršit integraci italského Stileo. Strategického hráče s 30členným týmem akvírovalo Glami letos na jaře a právě Kešelák se začlenění v rámci rozvoje marketingových a obchodních týmů věnoval. Má navíc zkušenost s předchozí expanzí Glami do sedmi zemí včetně Chorvatska, Slovinska a Pobaltí a jako bývalý Chief Revenue Officer má nakročeno dotáhnout Glami k úspěšnému poslednímu kvartálu i přes veškeré výzvy, které rok 2022 e-commerce přináší. „Jsem naprosto přesvědčen, že Janko dokáže Glami k vytyčené vizi dovést,” doplňuje Hodboď.

Reklama
ČEZ

Dlouhodobě pak oba kroky, jak jmenování Kešeláka, tak založení investičního fondu, vykreslují vizi Glami na příštích pět let. „Chceme zrychlit transformaci z vyhledávače, jak ho znáte nyní, v platformu pro objevování módy, založenou na umělé inteligenci (AI) a špičkovém strojovém učení, které si tvoříme sami,” přibližuje Kešelák. Na stávajících trzích plánuje Glami posílit své postavení i týmy. Chce si i v dalších letech držet pozici nejnavštěvovanějšího módního webu ve střední Evropě. Už nyní platí za inovátora v rámci začleňování AI do e-commerce. „Automatické tagování a kategorizace produktů, zobrazování podobného zboží a personalizace nabídky, to jsou všechno funkce, pro které jsme v Glami vyvinuli vlastní řešení. Takže už dnes poskytují každému uživateli jedinečný zážitek z využívání naší platformy,” vysvětluje Kešelák.

Glami Ventures zainvestuje firmy, které díky AI zefektivňují e-commerce

Role Glami Ventures přitom bude v celé roadmapě stěžejní. Sem také směřují další kroky dosavadního šéfa Tomáše Hodbodě. „Podpoře Glami se nadále budu věnovat z role člena boardu, zároveň budu pomáhat s hledáním strategických a investičních projektů v Glami Ventures,” vysvětluje končící CEO a zakladatel Tomáš Hodboď, který zároveň pokračuje ve svých aktivitách v investiční skupině Miton. Fond, který má pro první rok vyhrazeno 5 milionů eur, má za cíl rozvíjet oblast umělé inteligence v e-commerce, podpořit projekty, které usnadňují výběr a nákup produktů v online nakupování nebo projekty zabývající se cirkulární ekonomikou. „Glami je dnes schopné generovat zisk, který můžeme používat na dlouhodobé sázky. Investičně můžeme podporovat nejen projekty z oblasti product discovery zaměřené na koncového zákazníka, ale i rozšířit svůj záběr o technologie a software, který pomáhá rozvíjet celý ekosystém. Aktuálně se díváme například na příležitosti v oblasti cirkulární ekonomiky, B2B e-commerce či AI SaaS firem,” naznačuje Hodboď.

Reklama
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)