Po dvanácti letech u McCann Prague přechází Malina do Publicisu, kde bude mít pod sebou agentury Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a MSL.
Jaroslav Malina vede od listopadu jako chief communications officer komunikační divizi Publicis Groupe. Tu tvoří agentury Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a MSL, které se specializují na kreativu, tvorbu obsahu, PR a influencer marketing. Dohromady zde pracuje přes 100 marketingových expertů.
Do Publicisu přichází Malina z reklamní agentury McCann Prague, kde působil posledních dvanáct let, od roku 2021 jako chief growth officer. Na této pozici už ho nahradila Markéta Růžičková. V McCann začínal v roce 2010 v digitálním oddělení, které pro agenturu získalo jako klienta Vodafone, jenž s ní spolupracuje dodnes. Časem oddělení pomáhal integrovat a pro Vodafone řídil klientský tým. Poslední roky byl zodpovědný za růst agentury. Spolu s agenturou získal řadu reklamních ocenění včetně stříbrného lva z Cannes za projekt 13 minut pro Českou asociaci pojišťoven.
V Publicis Groupe bude Jaroslav Malina pokračovat v rozvoji modelu Power of One. „Tam, kde se specializace daří integrovat, vznikají úspěšné, a hlavně efektivní projekty. Skupina má obrovský potenciál, ze kterého mohou těžit všichni klienti a jeho maximální využití je pro mě velká výzva,“ uvedl mimo jiné Malina.
Komunikační divizi Publicis Groupe vedl naposledy Tomáš Kleňha, který skupinu opustil v prosinci loňského roku. Po jeho odchodu řídil divizi přímo Tomáš Varga, CEO skupiny pro střední Evropu.
„Růst, který naše skupina v posledních letech zažívá, vychází do značné míry z našeho zaměření na kreativní kombinaci technologií a digitálu. Do vedení firmy proto hledáme lidi, kteří jsou v této disciplíně silní a Jarda do toho perfektně pasuje. Sleduje trendy a za roky v reklamní branži jsou za jeho prací vidět jednoznačné výsledky. Blízký je mi i jeho manažerský přístup – sám se aktivně zapojuje do projektů a jde lidem příkladem. Lidsky k nám do týmu skvěle zapadne,“ řekl Tomáš Varga.