Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Patricie Šedivá povede komunikaci T-Mobile

K operátorovi se Šedivá vrací po pěti letech. Bude zodpovědná za krizovou komunikaci, témata CSR a udržitelnosti a přípravu komplexních strategií.

Do T-Mobile přichází Patricie Šedivá z investiční skupiny Pale Fire Capital, kde působila jako ředitelka komunikace od září 2021. Za svou bohatou profesní kariéru vybudovala komunikační oddělení a řídila komunikaci ve společnostech Alza nebo Coca-Cola HBC.  Od května 2020 je zároveň místopředsedkyní Výkonného výboru PR Klubu. Přednáší na školách a věnuje se i řadě neziskových či inovativních projektů. Dvakrát získala ocenění Mluvčí roku.

K operátorovi se vrací po pěti letech, pracovala zde od roku 1996 a mezi lety 2014 a 2017 byla seniorní specialistkou externí komunikace.

Reklama
ČEZ

„Vracím se na ‚místo činu‘ a vracím se moc ráda, protože jde o velmi dynamické prostředí, které inovace posouvají o míle každý rok. I proto se chci soustředit na komunikaci toho, jak mohou moderní technologie lidem usnadnit život. Těším se, že společně s celým týmem naskočíme na vlnu agilní komunikace, která bude stavět na hlubokých znalostech telco problematiky, schopnosti okamžitě reagovat na aktuální dění a také dobrých vztazích všech zúčastněných stran,“ dodává Patricie Šedivá.

Ve své roli bude Patricie Šedivá velmi úzce spolupracovat s Martinem Orgoníkem, ředitelem pro vnější vztahy a udržitelnost. Společně se zaměří na posílení komunikace témat spojených s ESG strategií a zdůraznění pozice společnosti jako digitálního leadera.

„Máme velkou radost, že se nám Patricii podařilo přesvědčit k návratu. Je to velká profesionálka a těšíme se na energii, kterou k nám přináší, i na její ucelený přístup ke korporátní komunikaci. Díky jejím zkušenostem z dynamického IT a retailového prostředí s téměř až startupovým duchem posune komunikaci naší značky opět výrazně kupředu,“ doplňuje Martin Orgoník.

Patricie bude dále úzce spolupracovat s agenturou FYI Prague a kreativní skupinou katz83, které se od července loňského roku společně podílejí na mediální komunikaci T-Mobile.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)