Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O udržitelnost se v Albertu stará Jiří Mareček

Spolu s externí komunikací a public affairs nově Mareček zastřeší i neplýtvání potravinami, snižování objemu obalových materiálů a uhlíkové stopy nebo pomoc komunitám.

Za udržitelnost ve společnosti Albert odpovídá od 1. října Jiří Mareček. Zastřeší tak klíčové oblasti, kterým se Albert jako odpovědný obchodník věnuje, tedy neplýtvání potravinami, snižování objemu obalových materiálů či uhlíkové stopy nebo pomoc komunitám.

„Agenda udržitelnosti se dynamicky vyvíjí. Promítají se do ní nové vědecké poznatky i společenské potřeby. Jedná se o otázky, které jsou velice důležité pro zákazníky, zaměstnance, vlády, neziskové organizace. Jsem rád, že Albert se k této oblasti staví odpovědně a jednotlivé oblasti jsou pevně provázané s každodenní činností a přístupem zaměstnanců, s naší strategií i investicemi,“ říká Jiří Mareček, který bude i nadále odpovědný za svou stávající agendu externí komunikace a public affairs.

Reklama
MMcite

Důraz na udržitelné podnikání potvrzuje také první nefinanční report, který Albert letos vydal. Mezi závazky a cíli je například dosažení uhlíkové neutrality do roku 2040. Zmíněna je i podpora komunit, na niž Nadační fond Albert loni věnoval 25 milionů korun. „Z posledních novinek bych vypíchnul koncept ‚zero waste‘ prodejny, který jsme představili v hypermarketu na pražských Nových Butovicích. Ten do důsledku dotahuje prevenci proti plýtvání potravinami, která je pro naši společnost velmi důležitá,“ dodal Mareček.

Mareček v Albertu vede externí komunikace a public affairs už od října 2015, stejně dlouho působí rovněž jako předseda Nadačního fondu Albert. Předtím pracoval necelé tři roky v řetězci Tesco, mezi lety 2007 a 2013 pak působil jako mluvčí Plzeňského Prazdroje. Ještě předtím takřka pět let pracoval v české pobočce Philip Morris.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)