Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Marketing Rouvy nově řídí Martin Mrva

Do společnosti Virtual Training, která vyvinula platformu pro virtuální tréninky cyklistiky Rouvy, nastoupil bývalý CMO Dedoles Martin Mrva. Starat se bude zejména o marketingové strategie, akvizice nových zákazníků a budování značky.

Martin Mrva nastoupil hned po studiu do společnosti Dedoles, kde působil v marketingu 9 let a vypracoval se až na pozici CMO. Se svým 40 členným týmem dokázal v úspěšném e-shopu Dedoles strmě zvednout povědomí o značce díky kampaním na sociálních sítích i v televizi. Jeho křečci měli obrovský úspěch a stali se virálními. Po spuštění kampaně se firmě ztrojnásobil obrat, TV kampaň rozjížděl i v Německu – tento trh před jeho odchodem tvořil 15 procent obratu. Firma i díky němu získala dvakrát za sebou ocenění Trend Shop v kategorii Móda a doplňky předního německého IT spotřebitelského magazínu Computer Bild v konkurenci 10 000 e-shopů. Díky kreativnímu konceptu se Dedolesu podařilo výrazně zvýšit povědomí o značce – na Slovensku brand nyní zná 9 z 10 lidí, v Česku 80 procent.

Po devět letech cítil Mrva potřebu změny a rozhodl se svou kariéru posunout. Jako aktivní sportovec přijal výzvu vimperské společnosti Virtual Training, za níž stojí platforma pro virtuální cyklistické tréninky Rouvy.

Reklama
ČEZ

„Jsme česká společnost s globálním byznysem, důraz klademe na dlouhodobý růst. Kvalitní, pracovití a talentovaní lidé se zkušenostmi, expertizou v dané oblasti, touhou učit se a láskou ke sportu,  jsou pro nás naprosto klíčoví. Věřím, že Martinovy zkušenosti s budováním brandu, strategickým plánováním a integrovanými 360´kampaněmi zahrnujícími i digital performance, SEO a sociální sítě, posunou naši vizibilitu a vygenerují další zajímavé byznysové příležitosti,” uvedl Petr Samek, CEO Rouvy.

„Specializuji se na výkonnostní marketing, průzkumy trhu a brandbuilding. Snažím se do praxe aplikovat nejnovější vědecké poznatky v oblasti marketingu. Rouvy je inovativní firma, zpřístupňuje nové technologie typu AR širší veřejnosti, má výrazný brand a vysoce kvalitní produkt za dobrou cenu zaměřený na aktivní komunitu sportovců po celém světě. Jádro zákaznické báze je v zahraničí, o to zajímavější bude práce s daty a zviditelnění doma i v sousedních státech. Zapracovat na novém komunikačním konceptu bude výzva, na kterou se velice těším,“ řekl šéf marketingu Rouvy Martin Mrva.

Martin Mrva studoval na EUBA v Bratislavě, ještě během studia trnavského gymnázia Jána Hollého strávil rok na Waterford High School v Kalifornii. Aktivně se věnuje tématu diverzity a inkluze. Věří, že svět indooru a outdooru se dá skvěle propojit a cyklistika je toho zářným příkladem. Rád odpočívá u kultury – divadlo, hudba, ale i aktivně při cestování či sportu.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)