Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kreativu Publicis Groupe zastřeší Kosta Schneider

Z nově vytvořené pozice executive creative director povede týmy agentur Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a MSL. Schneider už pomohl ukrajinské Saatchi & Saatchi k ocenění nejkreativnější agentury v zemi.

V české Publicis Groupe bude Kosta Schneider zastávat nově vytvořenou pozici executive creative director. V roli vrchního kreativce skupiny bude spolupracovat se všemi jejími kreativními týmy, které vedou kreativní ředitelé Petr Roth, Jan Lesák a Nikola Foktová. Svými bohatými zkušenostmi pomůže posunout kvalitu kreativních výstupů Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a MSL na mezinárodní úroveň.

„Mým hlavním cílem v české Publicis Groupe je dělat skvělé kreativní produkty ještě lepšími. Je to ambiciózní cíl, ale já se na něj těším! Věřím, že skvělé kreativní nápady jsou tím, co pohání byznys, lidi a vlastně celý svět. A čím lepší nápad je, tím efektivnější řešení přináší,“ říká Kosta Schneider.

Reklama
ČEZ

Schneider působí v reklamě více než 18 let. Od roku 2019 zastává pozici chief creative director v ukrajinské pobočce Publicis Groupe a s agenturou Saatchi & Saatchi získal v letech 2019 a 2021 ocenění pro nejkreativnější agenturu Ukrajiny. Během své kariéry získal víc než dvě stovky ocenění z mezinárodních soutěží jako Cannes Lions, Andy, Red Dot nebo Eurobest a v řadě z nich byl také porotcem. Pracoval pro klienty jako Nestlé, Mondeléz, LG Electronics nebo Coca-Cola.

Novou roli bude Kosta Schneider zastávat současně se svou dosavadní pozicí v ukrajinské Publicis Groupe. V Česku se bude podílet na klíčových tendrech a vybraných projektech pro klienty jako Makro, Mondeléz, Krušovice nebo Sanofi.

„Chtěli jsme do našeho komunikačního pilíře přivést úspěšného kreativního ředitele ze zahraničí, který dokáže z pozice ‚vrchního kreativce‘ posunout úroveň našich kampaní o další stupínek výše,“ uvádí Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pro střední Evropu, a dodává: „Kosta je úspěšný mladý talent se zkušenostmi z mezinárodních reklamních festivalů, který do tvůrčího procesu přináší svěží myšlenky a novou perspektivu. Skvěle se orientuje v digitálním světě a díky tomu umí klientům přinášet řešení, která dokážou zaujmout mladou generaci. Těším se, že s našimi současnými kreativními řediteli vytvoří fungující tým.“

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)