Tereza Kosáková v únoru nastoupila do vedení komunikace pro kreativní skupinu Brainz Studios. Značka seskupuje studia Brainz Disruptive, Brainz Immersive a jejich společné startupové projekty.
Na pozici PR a marketingové ředitelky bude Kosáková zodpovědná za komunikační strategii všech složek Brainz Studios a posílení pozice kreativní skupiny na zahraničním a tuzemském trhu. Má se zaměřit také na popularizaci přístupů a technologií, kterým se zaměřená studia pod vedením Štěpána Kleníka, Martiny Trnky Vaňkové a Robina Pultery věnují.
Kosáková do Brainz Studios přechází z britského velvyslanectví, kde tři roky působila na pozici zástupce vedoucího tiskového oddělení se specializací na digitální diplomacii.
Mezi současné klienty Brainz Studios patří Škoda Auto, Ikea, Národní galerie, Staropramen, Karlovarské minerální vody, Sodexo nebo L’Oréal. Pod hlavičkou Brainz Studios byl také nedávno spuštěn produkt Brainz VR Cinema nebo Brainz Music House.