Marie Mošová rozšířila řady obchodního vedení společnosti Hartmann – Rico a získala pozici manažerky Business Unit. Přebírá zodpovědnost za řízení obchodu a marketingu lékárenského a institucionálního trhu zaměřeného primárně na oblast inkontinence, hojení ran a produktů osobní diagnostiky.
Hlavním úkolem týmu Marie Mošové má být rozvoj trhu a zároveň stabilizace trhu inkontinence. Ten podle společnosti rozkolísala změna pravidel preskripce, která vstoupila v platnost 1. prosince 2019. „Využívání nových tržních příležitostí a získávání vyšších tržních podílů na všech důležitých trzích pro Hartmann – Rico,“ vytyčila své cíle Mošová.
„Majka je osobností, která na sobě neustále pracuje, dokáže motivovat týmy a ve firmě získala cenné komplexní zkušenosti nejen v oblasti prodeje a marketingu, ale rovněž v rámci mezinárodního působení skupiny,“ říká Tomáš Groh, výkonný ředitel a člen představenstva společnosti Hartmann – Rico.
Marie Mošová byla sedm let lektorkou Českého červeného kříže. Pracovala pro Tescomu a Simply You Pharmaceuticals.