Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Anna Znamenskaya nastupuje na globální pozici v Rakuten Viber

Anna Znamenskaya povede globální tým Rakuten Viber zodpovědný za marketing, produktový růst a analytiku s cílem posílit uživatelskou základnu aplikace

Rakuten Viber, jedna z předních komunikačních aplikací, oznamuje, že na pozici Chief Growth Officer přichází Anna Znamenskaya. Anna Znamenskaya má více než 15 let zkušeností z oblasti mobilních a online technologií. Dříve pracovala pro společnost Apple jako regionální ředitelka zodpovědná za marketing App Storu, iTunes a dalších služeb v Rusku a zemích CIS. Poté pracovala jako ředitelka pro digitální technologie v mezinárodní telekomunikační společnosti Veon. Je také spoluzakladatelkou video portálu ivi.ru. V Rusku ji Venture Village a The Moscow Times zařadili a mezi 10 nejlepších podnikatelů v oblasti internet.

“Rakuten Viber je dynamickou společností v nesmírně zajímavé oblasti sociálních médií,” říká Znamenskaya. “Není to pouze aplikace na zasílání zpráv, je to také platforma, kde spolu lidé tráví čas, kde mají možnost spolu komunikovat a objevovat zajímavý obsah. Naším cílem je růst uživatelské základny na klíčových trzích a konsolidace na trzích, kde jsme vedoucí komunikační aplikací,” doplnila.

Reklama
ČEZ

Podle analytické platform Hootsuite je Viber mezi 5 nejpoužívanějšími komunikačními aplikacemi na světě.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)