Tereza Ježková po pěti letech opouští Národní galerii Praha a přechází na Institut komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd UK. Jejím úkolem bude rozvíjet komunikaci Institutu a intenzivněji se zapojí do akademické činnosti Katedry marketingové komunikace a PR, kde již třetím rokem vede kurz art marketingu.
„Chceme rozvíjet komunikaci směrem k našim cílovým skupinám – široké i odborné veřejnosti, studentům, absolventům i zájemcům o studium. Naším cílem je posilovat informovanost o našich vědeckých výsledcích i každodenních aktivitách Institutu. Věřím, že s ohledem na pracovní a akademické zkušenosti Terezy Ježkové se nám bude dařit tento záměr naplňovat,“ uvádí Jakub Končelík, ředitel Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd.
Ježková opouští pozici vedoucí marketingového a PR oddělení Národní galerie Praha, kde pracovala od roku 2015. V roce 2018 stála za realizací soutěže a implementací nového loga a vizuální identity galerie od Studia Najbrt. Předtím působila v agentuře Native PR – pracovala mimo jiné na zakázkách pro Českou bankovní asociaci, ŠkoFIN nebo ING Pojišťovnu.
Tereza Ježková je absolventkou doktorského studia na Katedře mediálních studií na Fakultě sociálních věd UK. Bakalářský cyklus vystudovala tamtéž na Katedře marketingové komunikace a PR.