Marketing Svazu lyžařů ČR (SLČR) od ledna 2020 vede Tereza Eliášová. Ta do nejstaršího lyžařského svazu na světě přešla z Českého olympijského výboru (ČOV), kde se stejnému oboru věnovala poslední tři roky.
V ČOV měla Tereza Eliášová ve svém portfoliu na starost mimo jiné partnery jako společnosti Sazka, Pilsner Urquell nebo Lesy ČR, dále pak vedla marketing Czech Housu přímo v dějišti Zimních olympijských her 2018 v jihokorejském Pchjongčchangu. Před tím Eliášová pracovala v agentuře Geometry Global, kde se starala například o společnost Visa a její aktivaci v Olympijském Parku Rio-Lipno.
Hlavním plánem ve Svazu lyžařů ČR je pro Eliášovou sjednocení marketingové a komunikační strategie napříč všemi disciplínami, které pod svaz spadají. Zaměřit se hodlá také na rozvoj marketingu a stabilní spolupráci s partnery.
„SLČR je jedním z největších a nejsilnějších svazů v českém sportovním prostředí. Má více než 25 000 členů a osm odborných sportovních úseků, tedy disciplín, z nichž rovnou šest je pravidelně na programu zimních olympijských her. Naším cílem je budovat silnou sportovní značku, šířit povědomí o aktivitách, které SLČR organizuje a přilákat tak k zimním sportům více dětí a rodin. Věřím, že máme veřejnosti i partnerům co nabídnout,“ říká Eliášová.
Svaz lyžařů ČR platí za nejstarší národní lyžařský svaz na světě, založen byl v roce 1903. Aktuálně sdružuje osm odborných sportovních úseků jako jsou například alpské lyžování, běh na lyžích, skoky na lyžích nebo snowboarding. Sportovci SLČR pravidelně tvoří největší část české výpravy na zimních olympijských hrách.