Na místo marketingové ředitelky společnosti Asko-Nábytek pro Českou republiku a Slovensko nově nastoupila Andrea Štěpánová. Štěpánová ve firmě působila od roku 2017 na pozici manažerky marketingu.
Před svým nástupem do společnosti Asko-Nábytek působila Andrea Štěpánová jako marketingová manažerka řetězce supermarketů Billa. Několik let také pracovala v agenturách Jazz Communication nebo Onyx Company jako account manager.
Štěpánová pro tento rok plánuje novou strategii s cílem, aby byla společnost Asko-Nábytek vnímána jako první volba při výběru nábytku. „Propojovací linkou pro komunikaci v roce 2020 je Asko-Nábytek jako první volba pro koupi nábytku. Chceme našim zákazníkům ukázat, že v našich prodejnách vždy najdou skvělou inspiraci, nejlepší zákaznický servis i služby a také expertní poradenství – ať už se jedná o náš sortiment sedacích souprav nebo ložnic či o kuchyňská studia,“ vysvětluje nová marketingová ředitelka svou vizi pro rozvoj marketingové strategie v dalších letech.