Crowdfundingová platforma finGOOD prochází v posledních měsících změnami. Jednou z nich jsou nové posily týmu, přičemž pozici nového technologického ředitele zaujal Michał Weiser a pozici marketingového ředitele Vít Hutař.
Michał Weiser pracoval v různých korporacích a má zkušenosti z oblastí big data, cloudu, user-experience nebo front-endu. Jeho současným zaměřením je budování uživatelsky přívětivého prostředí, což plánuje zúročit také v platformě finGOOD. „Možnost vstoupit do finGOOD se objevila v době, kdy jsem si uvědomil, že korporátní život opravdu není pro mě, a protože jsem se ztotožnil s jejími vizemi, šel jsem do toho,“ popisuje Michał Weiser, technologický ředitel (CTO) platformy finGOOD.

Novým marketingovým ředitelem (CMO) finGOOD se stal Vít Hutař, který pracoval v online marketingu a od roku 2008 se věnoval několika vlastním e-commerce projektům. „V minulosti jsem sám investoval, ale také jsem o investice žádal, a znám tedy specifika a potřeby obou stran, což mi pomáhá se v tomto prostředí lépe orientovat,“ říká Hutař.
Změny, kterými prochází finGOOD v posledních měsících začaly jmenováním Víta Endlera na pozici výkonného ředitele (CEO). Změny probíhají také na jednatelských pozicích, ze kterých odchází zakladatelé Roman Vyorálek a Marek Galetka, nadále ale zůstávají na pozicích spolumajitelů. Na pozici jednatele naopak nastupuje Tomáš Pešek, rovněž současný spolumajitel.