Mediální dům Economia bude pokračovat v rozvoji obchodu s Davidem Kellerem jako ředitelem pro mediální prodej a Vojtěchem Havířem na pozici ředitele pro prodej obsahu.
„Prodej obsahu i inzerce musí reagovat na měnící se očekávání čtenářů, potřeby obchodních partnerů i na nové trendy včetně technologického vývoje. Proto jsme se rozhodli řídit prodej obsahu a inzerce odděleně. Jsem přesvědčena, že díky dokonalému pochopení a zaměření se na dvě odlišné cílové skupiny – předplatitele a inzerenty – budeme schopni úspěšně reagovat na měnící se strukturu příjmů i nové obchodní příležitosti,“ vysvětlila nové uspořádání obchodu Zuzana Řezníčková, předsedkyně představenstva mediálního domu. „Věřím, že díky nové posile se významně posuneme v započaté transformaci obchodu,“ dodala Zuzana Řezníčková.
David Keller bude od 16. září v Economii vést mediální sales a bude pokračovat v rozvoji nabídky a modelu obsluhy pro obchodní partnery. Vedle klasické inzerce bude zodpovídat za speciální projekty v printu i digitálu, eventy a další projekty. Keller do Economie přichází z Artesy, v minulosti dlouhodobě působil na řídicích pozicích v UniCredit Bank a AAA AUTO.
Vojtěch Havíř získal zkušenosti v obchodu a zavádění nových projektů ve skupině Home Credit. Rovněž byl u zrodu několika start-upů a jejich expanzí. Od začátku října na pozici ředitele pro prodej obsahu bude odpovídat za celkovou péči o předplatitele, všechny prodejní kanály, jako jsou call centra, přímý a volný prodej, retenční procesy, všechny uživatelské aplikace a jejich rozvoj.