Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Aleš Pitro se stal CEO módního eshopu Bibloo, Petr Liesner zůstává spoluvlastníkem

Petra Liesnera, který i nadále zůstává spolumajitelem Bibloo, nahradí na pozici CEO Aleš Pitro. Důvodem je skutečnost, že se Petr Liesner chce ještě více věnovat strategickému směřování firmy. V něm se hodlá soustředit na spuštění redesignovaného webu a na další rozvoj na zahraničních trzích, kde cítí velký potenciál pro další růst.

Petr Liesner založil e-shop s módou v roce 2015 a Bibloo dnes působí na 32 evropských trzích. Vedle Petra Liesnera je dalším spolumajitelem Bibloo investor a realitní magnát Václav Skala.

„Po čtyřech letech, kdy jsem řídil každodenní provoz firmy a kdy se nám podařilo vybudovat jednu ze zákazníky nejlépe hodnocených značek na trhu, jsme se s Václavem Skalou dohodli, že se budu soustředit především na strategické směřování společnosti. Řízení firmy na denní bázi teď tak bude mít na starosti Aleš Pitro, kterému plně důvěřuji a jsem přesvědčen o tom, že naše spolupráce bude skvěle fungovat a povede k dalšímu rozvoji Bibloo,“ říká spolumajitel a odcházející CEO Petr Liesner.

Reklama
ČEZ

Aleš Pitro má mnohaleté zkušenosti s prací v módním průmyslu, retailu a e-commerce. Pracoval 14 let pro českou módní značku Pietro Filipi, ve které z pozice obchodního ředitele řídil expanzi na osmi evropských trzích a spuštění on-line businessu. V rámci svého působení se věnoval zvyšování výkonnosti maloobchodního prodeje, velkoobchodu a zefektivňování fungování logistiky, sourcingu a buyingu.

Poslední tři roky pracoval pro retailovou společnost Kika nábytek, kde na českém a slovenském trhu řídil spuštění e-commerce a vedl marketingové aktivity společnosti.

„Jsem přesvědčen o dalším rychlém rozvoji on-line nakupování ve všech segmentech včetně fashion. Věřím, že s podporou obou akcionářů a spoluprací se současným kvalitním managementem společnosti má Bibloo ty nejlepší předpoklady stát se jedním z leadrů tohoto trhu,“ dodává Aleš Pitro.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)